וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ריסס גז ביום הולדת, עשרות ילדים נפגעו קל

19.3.2012 / 20:10

כ-20 ילדים נפגעו באורח קל כשגבר ריסס על פי החשד גז במסיבה במלון קולוני בבת ים. צוותי מד"א טיפלו בפצועים, והמשטרה עצרה חשוד. "כמו סרט אימה", תיארה אחת הנוכחות

כ-20 ילדים נפצעו הערב (שני) באורח קל כשגבר נכנס למסיבת יום הולדת במלון קולוני ביץ' בטיילת בת ים, והחל לרסס במקום גז מדמיע. כוחות רבים של מגן דוד אדום טיפלו בפצועים. תשעה מהילדים פונו להמשך קבלת טיפול בבית החולים וולפסון. כל הילדים סובלים מצריבות בעיניים ומקוצר נשימה קל.

המשטרה עצרה חשוד בביצוע המעשה, אחד השכנים שמתגורר במלון הדירות. אמה של הילדה שחגגה יום הולדת סיפרה כי במקום נכחו 50 ילדים. "לא שמנו לב שמישהו ריסס גז אבל לפתע הילדים התחיל לדמוע ולהקיא, חלקם בכו ונכנסו ללחץ. חששנו שמדובר בטיל אירני. לא הבנו מה קרה, אבל הוצאנו את כל הילדים החוצה כדי שינשמו אוויר. לאחר מכן זיהנו שמדובר בשכן שמתגורר בבניין".

"אני פשוט בהלם", הוסיפה האם. "אני לא מאמינה שזה קרה. זה היה כמו סרט אימה, הוא אפילו פעם אחת לא התלונן על הרעש, פשוט ריסס את הדלת".

לפני כחודש נפגעו 12 תלמידים מחטיבת אבו סינא בנצרת באורח קל, לאחר שאחד מהם פתח פחית גז מדמיע בכיתה בה ישבו. הדבר אירע ככל הנראה במהלך קטטה שפרצה בשעות הצהריים בין מספר תלמידי כיתה ח', במהלכה פתח אחד התלמידים את הגז. כוחות מגן דוד אדם של תחנת העמק הוזעקו אל בית הספר כדי להעניק טיפול לאותם תלמידים ששאפו את הגז החריף.

עוד בנושא
תלמיד בנצרת פתח גז מדמיע בכיתה, 12 נפגעו קל
תלמיד חשוד שנעל מורה במחסן והתיז גז מדמיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully