וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: דני רוזן חשוד שאיים על יו"ר אל-סם

19.3.2012 / 14:45

חקירה נגד בן זוגה של מפקדת משטרת חיפה שנספתה באסון הכרמל נפתחה לפני כחודש, לאחר שאורי קידר התלונן כי קיבל איומים בטלפון. החשד: איים כי מתנגד לתכנית הבראה של האגודה

היום (שני) הותר לפרסום כי דני רוזן, בן זוגה של אהובה תומר, מפקדת משטרת חיפה שנספתה באסון הכרמל, חשוד באיומים על יו"ר אגודת אל-סם, אורי קידר. החקירה נגד רוזן מתנהלת מזה חודש, אך עד עכשיו הוא עדיין לא התייצב במשטרה.

קידר המתפקד גם כיועץ בעיריית כפר סבא, התלונן במשטרת כפר סבא כי החל מחודש ינואר הוא מקבל איומים למכשיר הטלפון הנייד שלו, משלושה מספרי טלפון שונים. בעדותו במשטרה, מסר קידר כי איננו יודע מה הרקע לאיומים ומי עומד מאחוריהם, וציין פני החוקרים כי הוא חש "מפוחד ומוטרד".

צוות החקירה, בראשותה של רב-פקד אורית פלד שאול, ניטר את נתוני התקשורת של מספרי הטלפון מהם הגיעו האיומים, שהעלו כי האדם המאיים הוא לא אחר מאשר דני רוזן, המשמש חבר הנהלה באגודת אל-סם. על פי חשד המשטרה, הוא מתנגד לתכנית ההבראה של האגודה, מאחוריה עומד קידר, אשר במסגרתה צפויים פיטורים, וקיצוץ בשכרם של עובדי האגודה.

מכיוון שרוזן הוא בן זוגה של תומר, אשר נספתה בנסיבות טרגיות, התייחסה המשטרה לרוזן כאל "אישיות בעלת רגישות חקירתית". בנוסף, טענה המשטרה כי פרסום החקירה עלול לחבל בה, מאחר שהיה צורך לחקור מספר רב של עדים. על כן, ביקש הצוות החוקר להוציא צו האוסר לפרסם את דבר החקירה.

בית משפט השלום בכפר סבא נענה לבקשת הצוות החוקר, והטיל בסוף חודש ינואר צו איסור פרסום על הפרשה. מאז, חידש צוות את החקירה את הצו מפעם לפעם, והיום כאמור הוא הוסר, לאחר שלאחר שהמשטרה סיימה לבצע מספר פעולות חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully