וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 6 מצא חלקי טיל באלעד וכתב לאביו: "מצאתי נפץ"

גלעד גרוסמן

14.3.2012 / 21:09

אב מאלעד שחזר לביתו הופתע לגלות מכתב מבנו על אמצעי לחימה שמצא בחורשה סמוכה. "אני לא יודע אם ראש הנפץ מסוכן", כתב הילד. האב פנה למשטרה שפינתה את התחמושת

כיצד הגיעו אמצעי לחימה מסוכנים לבית באלעד? האירוע שעלול היה להסתיים באסון החל אמש, כאשר ילד בן 6 טייל ליד ביתו ביער ויקטוריה, שם נוהגים ילדי האזור לשחק.

הילד מצא ביער כמה כדורים וחלק מטיל לאו ולקח אותם לביתו כדי לשחק איתם. מאחר שאביו לא היה בבית, הוא השאיר לו מכתב ובו ביקש את רשותו לשחק באמצעי הלחימה.

"לאבא היקר, אני מצאתי עוד שפיצים וראש נפץ ואני רוצה שתשמור לי אותם ואני לא יודע אם הראש נפץ מסוכן. אז אני שואל אותך. היום אני מצאתי את זה היום שחזרתי דרך השדה", כתב הילד.

לאחר זמן קצר שב האב מתפילה בבית הכנסת, הבחין במכתב ובאמצעי הלחימה ומיהר להזעיק את המשטרה. כוחות המשטרה הגיע לבית ופינו את אמצעי הלחימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשק שנמצא. נשאר בשטח ששימש את צה"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות האירוע ייפגשו חבלנים של משטרת ישראל עם גורמי צה"ל ויבצעו חיפושים באזור. בחקירה התברר כי מדובר בשטח אש לשעבר וייתכן שנמצאים בו פריטים נוספים שעלולים לסכן את המטיילים במקום.

בנוסף, פקד נקודת אלעד, פקד רונן סבן, ייפגש בימים הקרובים עם מנהלי בתי הספר בעיר על מנת לבצע פעילות הסברתית ולהבהיר את הסכנות הכרוכות במשחק באמצעי לחימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האב מצא את המכתב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק אתמול אותר אקדח בקוטר תשעה מילימטרים שנחשד כגנוב וכן תחמושת בבית ספר בכפר עראבה בצפון. שוטרי תחנת משגב שערכו חיפוש במקום בפעילות יזומה יחד עם שוטרי יחידת אורן של מג"ב, תפסו גם שבע מחסניות מלאות בתחמושת וכן מעל 1,000 כדורי רובה בקוטר 5.56 מילימטרים. המשטרה עצרה שני אחים בשנות השלוושים לחייהם תושבי הכפר.

עוד בנושא
פרסום ראשון: כ-1,500 פגזי שריון נגנבו מבסיס בדרום
מחדל גניבת הפגזים: "המקרה נחשף בזכות גורם חיצוני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully