וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת אלפי מנשה, חסדאי אליעזר, מת בגיל 57

יהושע בריינר ופנחס וולף

12.3.2012 / 17:00

אליעזר, סא"ל במילואים ומראשי מועצת יש"ע, הותיר אישה ושלושה ילדים. מועצת יש"ע: "ציוני בכל רמ"ח איבריו". נתניהו: "יישוב ישראל היה מפעל חייו". לבני: "בעל גדלות נפש"

ראש מועצת אלפי מנשה ואחד מראשי מועצת יש"ע בעבר, חסדאי אליעזר, מת היום (שני) ממחלה קשה, והוא בן 57 במותו. אליעזר הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. בת נוספת נהרגה בתאונת דרכים זה מכבר.

אליעזר, איש ליכוד וסא"ל במילואים, היה מהדמויות הבולטות במועצת יש"ע. בתקופת ההתנתקות דיבר רבות בזכות הידברות והתנגד נחרצות לסירובי פקודה, ואף קרא להנהגת המועצה לנקוט במעשים נגד תופעות שכאלו.

מועצת יש"ע פרסמה הודעת ניחומים בעקבות מותו, ובה נכתב כי "אליעזר היה ציוני בכל רמ"ח איבריו, אוהב הארץ והמדינה; מנהיג ערכי שחינוך הנוער היה בראש מעייניו. הוא פעל ללא לאות לקיום אלפי מנשה ולמען מטרות לאומיות שהאמין בהן ללא פשרות".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביע גם הוא צער על מותו של אליעזר, ואמר כי "הוא היה בונה של ישוב בישראל. זה היה מפעל חייו. הוא היה חבר ליכוד שנים רבות, אך מעבר לזה חייו היו סמליים מאוד: היה בן לניצולי שואה, בתו נהרגה בתאונת דרכים והוא נאבק בהתנתקות". יו"ר קדימה, ציפי לבני, שלחה אף היא את תנחומיה למשפחתו, ואמרה כי "הוא היה לוחם עבור עקרונות, שידע להוכיח גדלות נפש ומסירות בצמתים קשים מאוד של קבלת החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully