וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו לרוץ איתו: אדם אחד רץ מרתון למען "תנו לחיות לחיות"

9.3.2012 / 10:25

סרטון אנימציה מיוחד שהוכן עבור עמותת "תנו לחיות לחיות" מקדם יוזמה מקורית של צעיר שרוצה לעזור לחיות נטושות. ריצת מרתון. את נעלי הספורט הוא מביא, לכם נותר רק לעודד

42.195 קילומטר, זה אורכו של מסלול המרתון שיתקיים בסוף החודש בתל אביב. את המרחק הזה עומד אנדריי סטוצקי (31) לרוץ, ולשם כך הוא מנסה לגייס כסף אותו יתרום לעמותת "תנו לחיות לחיות".

הסכום אליו שואף אנדריי להגיע הוא 2,000 דולר, בעזרתם הוא מקווה לעזור לכמה שיותר כלבים וחתולים למצוא בית: "הכסף בעצם יתורגם למספר החיות שנוכל להציל מהרחוב", הוא אומר. אנדריי, שנמצא באימונים מפרכים מאז שהחליט לרוץ, קיבל את הרעיון לגיוס התרומות מחו"ל, שם אירועים כאלה הם עניין שבשגרה. את הקושי והכאב הכרוכים בריצת המרתון הוא משווה לכאבם של בעלי החיים, שרבים מהם סובלים כל יום מחייהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלבלב הומלס מתוך סרטון "תנו לחיות לחיות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון המרגש "Animal rights stop motion" נוצר במיוחד על ידי Toy הפקות עבור"תנו לחיות לחיות" לרגל 25 שנות קיומה, שחל לפני שנה, ובוים על ידי יואב הורנונג. האנימציה בסרטון, שנוצרה על ידי איליה אייזריקובה, מורכבת בעיקר מעבודה עם פלסטלינה, ובמרכזה סיפורו של כלבלבון חום מעורב שמחפש בית ונתקל במציאות הקשה של חיי הרחוב.

כיום סכום התרומות באתר עומד על 550 דולר, ונותר לקוות שעוד אנשים יצטרפו וייתנו לאנדריי רוח גבית שתעזור לו להמשיך ולרוץ למרחקים ארוכים.

רוצים לתרום לאנדריי סטוצקי, שיתרום את כל הסכום שייאסף ל"תנו לחיות לחיות"? לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully