וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי לאדם ששלח תמונות עירום של עמיתה ללקוח

גלעד גרוסמן

6.3.2012 / 10:41

גבר בן 42 שהועסק בחברת תקשורת גדולה הורשע בכך שפרץ לתיקיית מחשב של אישה עמה עבד, הוציא ממנה תמונות מביכות של העובדת ושלח לקולגה מעבר לים. "פגיעה של ממש בפרטיות"

בית משפט השלום בתל אביב גזר השבוע שישה חודשי מאסר על תנאי על גבר בן 42 שהודה והורשע בכך שפרץ לתיקיית מחשב אישית של אישה שעבדה עמו, ושלח תמונות עירום שלה ללקוח של החברה בה עבדו.

השניים עבדו יחד לפני כשנתיים וחצי בחברת תקשורת גדולה, והיתה ביניהם היכרות שטחית. הנאשם הודה בכך שפרץ מספר פעמים לחשבון ה"מסנג'ר" של המתלוננת, וזאת במטרה לנהל שיחות עם חברותיה, ולקבל פרטים אינטימיים אודותיה וכן תמונות אינטימיות. כמו כן, הוא העתיק תיקייה אישית ששייכת למתלוננת ואשר היתה ממוקמת על גבי שרת המחשב של החברה בה עבדו. תיקיה, אשר הכילה, בין השאר, תמונות אינטימיות של המתלוננת. לאחר מכן שלח תמונות עירום של המתלוננת ללקוח של החברה באנגולה.

הנאשם הורשע בעבירות של פגיעה בפרטיות, חדירה למחשב, וכן שיבוש הליכי משפט, לאחר שניסה להעלים כונן קשיח (הארד-דיסק, ג"ג) שהכיל תמונות רבות של המתלוננת. פרקליטתו של הנאשם, עו"ד נגה ויזל ביקשה מבית המשפט שלא להרשיע את הנאשם, וזאת בהתחשב בעובדה שמדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי, וביקשה לאפשר לו להשתלב בקבוצה טיפולית. מנגד, הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עבודות שירות.

השופט מרדכי פלד דחה את הבקשה שלא להרשיע את הנאשם, אולם במקביל נמנע מלגזור עליו עונש מאסר בפועל. "מעשיו של הנאשם נושאים חותם של חומרה שאי אפשר לבטלה", כתב בגזר הדין. "מדובר בפגיעה של ממש בפרטיותה של המתלוננת, כשנלווה לכך גם מימד ברור של השפלה כלפיה". בנוסף למאסר על תנאי, הנאשם יפצה את המתלוננת ב-6,000 שקלים. "ההליך השיקומי הוא ההליך הנכון בעבירות אלו, ולכן בית המשפט הקל עם הנאשם", אמרה בתגובה עו"ד ויזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully