וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחפושות פורים וטיפולי יופי לכלבים: נקניקייה, כלה, צבע ולק

כרמי צדוק

5.3.2012 / 0:01

כיצד מספרות הכלבים מתכוננות לפורים ואילו תחפושות ניתן להשיג בחנויות? לרשות מי שבקטע, הכי חזק עכשיו זה צבע שיער ומוהיקן, וכרגיל תחפושות סופר הירוז

חג פורים הוא הזדמנות להעביר דרך הכלב שלכם הצהרה אופנתית-הומוריסטית. בחו"ל מדובר כבר בעניין שבשגרה. מדי שנה בעלי כלבים רבים בוחרים לחפש אותם ב"ליל כל הקדושים" ואפילו לרשום אותם לתחרויות תחפושות נושאות פרסים. גם בארץ כבר קל יותר להשיג תחפושות מיוחדות, שימשכו המון תשומת לב וליטופים מהסביבה, ולארגן לכלבים מראה הורס.

תחפושת לכלבים, סטודיו דוגי שיק, תל אביב. גבריאלה פרס, ספק 500
הוט דוג. דוגי שיק, 190 שקל/ספק 500, גבריאלה פרס

מה שהכי הולך זה צבעים לפרווה

תחפושת לכלבים, סטודיו דוגי שיק, תל אביב. גבריאלה פרס, ספק 500
נראית קצת מסכנה. כלבה עושה צבע, בוטיק דוגי שיק/ספק 500, גבריאלה פרס
תחפושת לכלבים, סטודיו דוגי שיק, תל אביב. גבריאלה פרס, ספק 500
כחול ולבן זה הצבע שלי. צבעים מיוחדים שיורדים כעבור שבועיים, בוטיק דוגי שיק/ספק 500, גבריאלה פרס

בבוטיק וסלון יופי לכלבים "דוגי שיק" בפלורנטין, תל אביב עושים תספורות לכל סוגי הכלבים והחתולים, פדיקור-מניקור, לקים, פתיחת קשרים, סירוק, טיפולי יופי, דילול פרווה ועוד. בפורים 2012 מתברר שיש הרבה בקשות לתספורת מוהיקן. "במיוחד עכשיו, בגלל האח הגדול", אומרת גבריאלה פרס, בעלת הבוטיק, "אבל מה שהכי הולך זה צבעים לפרווה, ורוד, אדום, כחול, ירוק. אנחנו צובעים את האוזניים ואת הזנב באותו צבע או בשני צבעים שונים, ומקפידים שזה לא יהיה ליצני, אלא מדליק. הצבעים אינם מזיקים בשום צורה לפרווה או לעור הכלב, ויורדים לבד כשבועיים עד חודש לאחר הצביעה".

אילו תחפושות הכי פופולריות?

תחפושת לכלבים, סטודיו דוגי שיק, תל אביב. גבריאלה פרס, ספק 500
כלב כריש, דוגי שיק, 190 שקל/ספק 500, גבריאלה פרס

"כל השנה אנשים שעומדים להתחתן באים לקנות אצלנו שמלות כלה וחליפות טוקסידו כדי להלביש את הכלבים לצילומים. אם הם רוצים להוסיף משהו מיוחד, יש מגוון סיכות וגומיות מיוחדות לכלבים עם שיער ארוך. לקראת פורים יש גם תחפושות של פרפר, עכביש, שוטר, בת הים הקטנה, כריש ועוד. מלבד התחפושות המלאות, יש אביזרים כמו עניבת פפיון, ראש אריה, אוזני ארנב לכלב ועוד.

"אנשים שמגיעים לחנות הם ממש פריקים של הכלבים שלהם, אז קונים פה מעיל אופנוענים מטורף לכלב או פיג'מה או ז'קט ונעליים. יש כאלה שמתאימים את התחפושת שלהם לתחפושת של הכלב. באופן אישי אני כבר שנים מתחפשת יחד עם הכלבה שלי. לדוגמה התחפשנו לאשת מערות, אז כמו שלי היתה שמלה, גם לה היתה שמלה קטנה, שרשרת עצמות, זה תמיד מותאם".

לדברי גבריאלה, רוב הכלבים מקבלים את הטיפולים בשלווה ולא מתנגדים. "בשביל זה למדתי את המקצוע, ואני ויודעת איך לטפל בהם בלי לקשור אותם או לחסום להם את הפה. אני משרה עליהם את הרוגע שלי, ותוך שתיים-שלוש דקות הם בסדר".

טיפים וכללי בטיחות

יש אנשים שנרתעים מהלבשת תחפושת לכלב בטענה שזה מיותר, לא נוח ומציק. לפניכם כמה טיפים שימושיים בנושא בטיחות בעלי חיים בפורים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כלבת על. תחפושת וונדר וומן, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התעללות בכלב? תחפושת כלה, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך

1. הרחיקו את בעל החיים מנפצים. כלבים נוטים לפחד מנפצים, ממש כמו מזיקוקים. כמו כן, גם כשאתם הולכים ברחוב, שימו לב על מה אתם דורכים. לא הייתם רוצים שנפץ יתפוצץ בקרבת כלביכם.

2. תחפושת נוחה. שימו לב שהתחפושת לא לוחצת או רפויה מדי על בעל החיים. כדי להתאים את המידה הנכונה לכלב, מומלץ לקחת אותו איתכם לחנות, להלביש לו את התחפושת, לבדוק כיצד הוא הולך איתה ולנסות להבחין אם משהו מפריע לו.

3. אוכל אסור. אמנם החלטתם לחפש את בעל החיים שלכם ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהחג, אך יש דברים שאסורים לגמרי עבורו, למשל, משלוחי מנות. אסור לתת להם אוזני המן או כל ממתק אחר.

4. בדים ואביזרים. יש להימנע מבדים דליקים או עבים מדי, שעלולים לגרום לעלייה גבוהה בטמפרטורת הגוף של הכלב, וחלקים בולטים או חדים שעלולים לפצוע אותו. כמו כן, יש להימנע מתחפושות הניתנות לפירוק בקלות או המכילות פריטים קטנים כמו למשל כפתורים, שעלולים להיבלע על ידי הכלב.

עשו זאת בעצמכם

לפניכם כמה רעיונות לתחפושות תוצרת בית שניתן בעלות מינימלית:

תחפושת רובוט למתחילים:
כל שדרוש זה נייר כסף (זה המיועד למוצרי מזון) ונייר דבק. חתכו את נייר הכסף לגודל המתאים להקף גופו של הכלב, הניחו על גב הכלב והדביקו את הקצה השני בעזרת סלוטייפ. כמו כן אפשר להוסיף נייר כסף לרגלי הכלב. מומלץ להימנע מהדבקה של נייר באזור הזנב.

נערת פרחים למתקדמים:
קחו חצאית מיני קצרה שאין לכם עוד צורך בה, והלבישו אותה על פלג גופה האחורי של כלבתכם. צרו בעזרת פרחים (ללא קוצים או חלקים מגרדים) זר פרחים. כדי להכין את הזר, צרו לולאה מקש, ועליה הדביקו את הפרחים.

כלב מגניב לעצלנים:
קחו בנדנה, קשרו לכלבכם סביב צווארו (חשוב להקפיד שתהיה רופפת כך שלא תציק לו ובמידה ותיתפס במשהו, תיפתח מעצמה ולא תחנוק את הכלב). ניתן לצרף משקפי שמש קטנים, כאלה המיועדים לילדים. אל תצפו שהם יישארו זמן רב על ראש הכלב.

קנו זאת בעצמכם

בהנחה שאתם ממש עצלנים, הדבר הכי קל זה לקנות תחפושת מוכנה. בארץ רק חנויות מעטות מוכרות תחפושות לכלבים, אך יש בהן מבחר לא רע. חלק מהן לפניכם:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת דורה, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת בטמן, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת מכשפה, דוגי שיק, 190 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת סופרמן, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת שריף, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת זורו, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תחפושת פיראט, כלבתא, 169 שקל/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully