וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: דוב בן שלוש זוכה לחיים חדשים

4.3.2012 / 13:05

וגם: קרמיט ומיס פיגי על בימת טקס האוסקר, כלבי האסקי סיבירי בתחרות מזחלות שלג, שני פילים לבנים בעת הרחצה

ארצות הברית: קרמיט ומיס פיגי על בימת טקס האוסקר

קרמיט הצפרדע ומיס פיגי על במת האוסקר ה-84 שנערכה בהוליווד, ארצות הברית. קרמיט ומיס פיגי נפגשו בשנת 1976בפרק הראשון של הסדרה המיתולוגית "החבובות", הפכו לכוכבים בעולם כולו, ומאז לא נפרדו.

ערב הסעודית: מאלף בזים

מאלף בזים מחזיק בידיו את בז הציד שלו במהלך אימון במדבר, ליד טאבוק, ערב הסעודית.

אוקראינה: דב חום מוחרם

פוטאק, דוב חום בן שלוש, נושך את סורגי תא בגודל ארבעה מטרים רבועים בו נמצא ליד קייב, בירת אוקראינה. פוטק הוחזק בו על ידי בעליו, שהשתמש בו לאימון כלבי ציד. ארגונים למען בעלי חיים יחד עם הרשויות במדינה החרימו את הדוב, והעבירו אותו לפארק לאומי בו יבלה את שארית חייו מוגן.

הולנד: דובי קוטב לבנים תאומים

האגיס, דובת קוטב לבנה, מלקקת את צמד התאומים שלה ומניקה אותם בהופעה פומבית ראשונה שלהם בגן החיות בעיר רנן, הולנד. גן החיות משתתף בתוכנית מיוחדת של הרבעת דובי קוטב הנמצאים בסכנת הכחדה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

גרמניה: כלבי האסקי סיבירי בתחרות מזחלות שלג

כלבים מגזע האסקי סיבירי בתחרות הבינלאומית ה-22 למירוצי מזחלות בהובראוף, מרכז גרמניה.

ירדן: דבורה אוספת אבקה

דבורה בפארק בעמאן, בירת ירדן, אוספת אבקה מפרחי השקדייה הפורחת עם תחילתו של האביב. בעשורים האחרונים נמצא מספר מושבי הדבורים בירידה בכל העולם. ירידה זו גורמת לדאגה בקרב מומחים, כמו גם בקרב חקלאים, שנשענים על דבורים אלה כמאביקות ראשיות לעשרות מיני פרחים, ירקות ופירות.

ישראל: סוסים בשלג

סוסים עומדים בשדה מכוסה שלג ליד קיבוץ מרום גולן, ישראל. השלג שירד בסוף השבוע בהרי הגולן נערם על הקרקע והגיע לגובה של למעלה מחצי מטר. הלימודים בישובים הצפוניים בוטלו ודרכי הגישה אליהם נחסמו.

ארצות הברית: קנגורו מציץ מכיס אמו

ג'ואי, קנגרו בן שישה חודשים, מציץ מכיס אמו סקיפי בגן החיות פרנקלין, בוסטון, מסצ'וסטס. תקופת ההריון של הקנגורו נמשכת כחודש, ובסופה יגיח לאוויר העולם ולד אחד בגודל בוטן. הוולד יונק מהאם עד גיל שנה, אך לאחר כחצי שנה הוא מתחיל לצאת מהכיס ומתנסה במזון מוצק.

ארצות הברית: אכידנה בתצוגה של ה"ניו יורק טיימס"

אכידנה במהלך "תצוגת מסע 2012" של עיתון "הניו יורק טיימס" בניו יורק. האכידנה, הקרויה בעברית "קיפודן נמלים", קיבלה את שמה מ"אם כל המפלצות" מהמיתולוגיה היוונית. האכידנה, יחד עם הברווזן, שייכת לסדרת בעלי הביב, שהם יונקים פרימטיביים המטילים ביצים.

מינימאר: שני פילים לבנים

שני פילים לבנים עומדים ליד בריכה בעת הרחצה במחנה פילים ליד הבירה החדשה של מינימאר, נייפידאו. המושג "פיל לבן" מתייחס לפרוייקטים בזבזניים, שאינם מביאים תועלת, ומקורו בעלויות הטיפול הגבוהות של הפילים הלבנים שנחשבים קדושים במזרח אסיה ומצריכים טיפול ויחס מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully