וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנדס מהקריות הורשע בניסיון להרעיל את עמיתיו בקוטל חרקים

קובי מנדל

1.3.2012 / 17:35

איגור אברבוך, בן 41 מקריית ים, ריסס K-330 לכוסות השתייה של חבריו ולקרטון החלב במטבחון המשרדי. הוא טען להגנתו כי רק ניסה להדביר נמלים. למרבה המזל, איש לא נפגע

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (חמישי) את איגור אברבוך, תושב קריית ים בן 41, בפשע לא שגרתי: על פי כתב האישום, ריסס אברבוך, מהנדס במקצועו, קוטל מזיקים מסוג K-300 בקרטון החלב ובכוסות השתייה במשרד בחיפה בו נהג לעבוד, בכוונה להרעיל את עמיתיו.

אברבוך הודה בכך שביצע את הפעולות, אך הכחיש את הכוונות שיוחסו לו - לדבריו, מטרתו לא הייתה לפגוע בחבריו לעבודה, אלא דווקא להדביר את הנמלים והתיקנים במשרד. אברבוך הוסיף כי כלל לא ידע כי התרסיס הינו רעל המסוכן לבני אדם, מאחר והוא מיועד להדברת חרקים.

חבריו למשרד "ברונפמן מהנדסים", לעומת זאת, טענו כי במשרד כלל לא היו מזיקים. כמו כן, תיעדו מצלמות האבטחה במקום את אברבוך מבצע את הדברת ה"מזיקים" באופן תמוה למדי, כאשר ריסס מהרעל פעמיים לתוך בקבוק החלב והשיב אותו למקומו הקבוע במקרר.

"יחסים בעייתיים עם עמיתיו"

מבדיקה פסיכיאטרית עולה כי לנאשם הפרעת אישיות סכיזואידית, שהיוותה אחד הגורמים למעשה. עם זאת, באשר למניעיו של אברבוך, חקירת המקרה חשפה כי יחסיו עם עמיתיו המהנדסים היו "בעייתיים" מאז ומעולם.

השופט, אילן שיף, הסביר כי במספר מקרים, התנהגותו אף "גרמה להתקפי בכי של מהנדסת". לפני מספר שנים פוטר אברבוך מעבודתו, אך הוחזר לאחר שהבטיח כי לא יחזור לסורו. העונש המקסימלי על העבירה בה הורשע אברבוך, שימוש ברעל מסוכן, הינו 14 שנות מאסר.

עוד בנושא:
חומר הדברה רוסס סמוך לבית ספר, 5 ילדים נפגעו קל
טרגדיה בשרון: בן 4 מת לאחר שלגם חומר הדברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully