וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס פתח את ביקורו בארה"ב עם נשיקה מברברה וולטרס

טל שלו

29.2.2012 / 21:40

מיד לאחר שנחת הנשיא בניו יורק הוא הגיע לאולפני ABC לצילומי תכנית הראיונות של המגישה הוותיקה. הם שוחחו על הגרעין האירני ועל יחסי שתי המדינות וחתמו את הראיון בנשיקה

נשיא המדינה, שמעון פרס, פתח את ביקורו המדיני בארצות הברית בראיון עם המגישה הוותיקה ברברה וולטרס שבסיומו שאלה האם היא יכולה לסיים את הראיון בחיבוק ובנשיקה, הנשיא נעתר לבקשתה.

הנשיא נחת בניו יורק בשעה שש הבוקר (רביעי) ושעתיים לאחר מכן כבר התייצב באולפני ABC לצילומי התוכנית The view - תכנית ראיונות עם מיליוני צופים. וולטרס התמקדה במהלך הראיון בנושא הגרעין האירני ובפגישתו הצפויה של פרס עם הנשיא אובמה וכן שאלה אותו גם על סוגיות קלילות יותר כמו השקת עמוד הפייסבוק של הנשיא שתיערך בנוכחותו של מארק צוקרברג בהמשך הביקור.

בנושא הגרעין האירני אמר הנשיא כי "הממשל בטהרן מממן ותומך בטרור הבינלאומי ושילוב של פצצה גרעינית בידי משטר. כל האופציות נמצאות על השולחן. כמובן שיש העדפה שהסכסוך ייפתר בדרכים דיפלומטיות ואני מקווה שהסנקציות יעשו את העבודה, אך גם הממשל האירני יודע היטב שאם הסנקציות לא יעבדו יש גם דרכים אחרות". עוד הדגיש הנשיא כי היחסים בין ממשל אובמה לישראל מצויינים – "התיאום ביננו מלא ואני מלא הערכה לנשיא אובמה על עשייתו".

תוכנית הראיונות The view היא תוכנית מובילה שמורכבת מפאנל של ארבע מנחות - ברברה וולטרס, וופי גולדברג, ג'וי בהר, אליזבת' הסלבק ואורח. בשנה האחרונה התראיינו לתוכנית ברק ומישל אובמה.

לקריאה נוספת
פרס ישיק עמוד פייסבוק בינלאומי עם מארק צוקרברג
עיטור הנשיא: להנרי קיסינג'ר ולמבריחת יהודי סוריה
פרס: "ישראל מתקדמת מדעית, אך מיושנת מדינית"

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully