וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: כלב שי צו עם תסרוקת חגיגית במיוחד

26.2.2012 / 13:29

וגם: התנין הכי מבוגר בעולם, דרקון מים ירוק בשדה התעופה, דורבן תינוק ודב מתעורר משנת החורף שלו

הים הכספי: שקנאים דלמטיים בורחים מהקור

שקנאים דלמטיים נאספים באיזור פרובינציית דגסטן, ליד החוף המערבי של הים הכספי. מאות השקנאים, שברחו ככל הנראה מתנאי מזג האוויר הקשים בשמורות הטבע בהן הם חיים, נדדו למרבה הפתעת מומחי הצפרות לאיזור זה. השקנאים הדלמטיים, שנחשבים לגדולים מבין מיני השקנאים, נוהגים לעוף למרחקים קצרים בלבד.

גרמניה: פאג מתכונן לפורים

בן, כלב פאג סיני, מחופש למלך הצפרדעים במהלך תהלוכת הרחוב המסורתית של "יום שני הוורוד" בעיר מיינז, גרמניה. הקרנבל שמתרחש בכמה ערים בגרמניה במקביל נחשב לנקודת השיא בעונת הקרנבלים בגרמניה ומושך אליו מיליוני צופים.

סיביר: דורבן נולד

דורבן צפון אפריקאי בן עשרה ימים בגן החיות בעיר קרסנוירסק, סיביר. הדורבן הקטן נולד כשמשקלו כקילוגרם אחד. לאחר כשבוע, כשקוציו מקשיחים, הוא מסוגל כבר לעזוב את המאורה ולהתחיל את חייו העצמאיים.

צ'כיה: ג'ירפת רוטשילד

ג'ירפת רוטשילד מטפלת בבתה, אפולנה, בת 11 השבועות בגן החיות בפראג, צ'כיה. ג'ירפה זו נחשבת לתת זן של הג'ירפה הרגילה, ובניגוד אליה, היא נמצאת בסכנת הכחדה חמורה, ורק כמה מאות פריטים ממנה חיים בטבע. בשונה מזני ג'ירפות אחרים, לג'ירפה זו חמש קרניים, שתיים בקצה הראש, אחת במצח ועוד שתיים מאחורי האוזניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גרמניה: דרקון מים ירוק בשדה התעופה

דרקון מים ירוק בטרקלין החיות בשדה התעופה בפרנקפורט, גרמניה. כ-300 זוחלים הגיעו לשדה התעופה מווייטנאם, ונחתו בטרקלין שמופעל על ידי חברת התעופה לופטנזה. בעלי החיים, שמגיעים לאחר ששהו בהסגר בארץ מולדתם, נבדקים בדיקה רפואית לפני העברתם לביתם החדש. מעל לחצי מיליון זוחלים הגיעו לגרמניה בדרך זו בשנת 2010.

ארצות הברית: בייבי שנבוב

טכנאית וטרינרית מאכילה שנבוב בן חמישה שבועות לאחר בדיקות פיזיות מקיפות שנערכו לו בגן החיות ברוקפילד, שיקאגו. על מנת להבטיח את הישרדותו של הגור, החליטו בגן החיות לעזור לאמו ג'סי בהאכלתו ובשימור חום גופו. מוצאו של השנבוב הוא אפריקה ושמו מורכב מהמילים "שן" ו"נבוב", כיוון ששיניו חלולות ובשל כך נשחקות בכל כמה שנים וגדלות מחדש.

לפלנד: דב חום מתעורר מתרדמת החורף

פלה-ג'וזפי, דב חום, מתעורר מתרדמת החורף שלו בגן החיות ראנווה שבעיר רובניימי, בירת לפלנד. עם תחילתו של החורף הקר נכנס הדב החום לתרדמת חורף שאורכת כחצי שנה. במהלכה הוא מאבד כחצי ממשקלו, טמפרטורת הגוף שלו יורדת, ולמעשה גופו "נכבה" על מנת לשמר אנרגיה.

פיליפינים: כלבי שי צו מתכוננים לתערוכה

שני כלבי שי צו מסופרים מחכים לתחילת התצוגה בתחרות האסיה-פסיפיק שנערכה במנילה, בירת הפיליפינים. האירוע בן שלושת הימים נערך על מנת לעודד ולקדם אימוץ של כלבים גזעיים במדינה. מקורו של השי צו הוא בטיבט, ועל פי האמונה הוא הובא לחצר המלוכה סינית על ידי הדלאי לאמה הטיבטי כמתנה לקיסר הסיני.

סרביה: התנין המבוגר בעולם

מוג'ו, התנין המבוגר ביותר שנמצא בשבי, בתאו בגן החיות בבלגרד, סרביה. על פי רישומי גן החיות הובא מוג'ו אליהם בשנת 1937, ושרד את מלחמת העולם השנייה ואת הפצצות נאט"ו על העיר ב-1997. כפי שניתן לראות בצילום, מוג'ו עבר ניתוח לכריתת רגלו הקדמית לאחר שנתגלה בה זיהום. תוחלת חייהם של התנינים אינה ידועה במדויק, אך על פי ממצאים, בשטח הם יכולים להגיע ככל הנראה גם לגיל מאה המופלג.

צרפת: סלון החקלאות 2012

פרים מוצגים ב"סלון החקלאות 2012" שנערך בפריז, בירת צרפת. נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, שנכח בתערוכה, הגיע להביע את תמיכתו בקהילת החוואים כחלק ממסע הבחירות שלו לקראת הבחירות המקדימות שייערכו בחודשים אפריל ומאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully