וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האו"ם גינה את אירועי הטרור בהודו וגאורגיה

טל שלו

23.2.2012 / 0:30

מועצת הביטחון הדגישה את הצורך להעמיד לדין את הפושעים והתומכים ב"מעשי הטרור הנלוזים הללו". שגריר ישראל באו"ם: "שבירת השתיקה הזו מהווה צעד משמעותי במאבק בטרור"

מועצת הביטחון של האו"ם גינתה אמש (חמישי) בחריפות פה אחד את סדרת הפיגועים כנגד דיפלומטים ישראלים בהודו וגאורגיה. המועצה הדגישה את הצורך להעמיד לדין את הפושעים, המארגנים, הממנים והתומכים ב"מעשי הטרור הנלוזים הללו", וקראה לכלל האומות, תחת מחויבותן לחוק הבינלאומי ולהחלטות רלוונטיות של מועצת הביטחון, לשתף פעולה עם רשויות ישראליות בנושא.

שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, אמר כי "שבירת השתיקה של מועצת הביטחון נשמעת ברחבי העולם – מחדר בית החולים של הדיפלומטית הפצועה טל יהושע-קורן ועד לכל מסדרון של שגרירות הנמצאת תחת איום טרור איראני. הגינוי החד משמעי של מועצת הביטחון מהווה צעד משמעותי במאבק נגד הטרור". לדברי פרושאור, מזה שבע שנים לא השמיעה המועצה את קולה נגד התקפות טרור שכוונו נגד ישראל ואזרחיה. "אני מקווה כי המועצה תנקוט כעת בצעדים אקטיביים ואופרטיביים למניעת פעולות טרור מסוג זה".

כמו כן, גינתה המועצה את השימוש בטרור על כל צורותיו וביטוייו. "טרור הוא אחד האיומים הגדולים ביותר לשלום וביטחון, מעשי טרור הינם פשעים חסרי הצדקה ללא קשר למניע, על ידי מי בוצעו או מתי בוצעו".

בשבוע שעבר שיגר השגריר פרושאור איגרת דחופה למזכ"ל האו"ם ולמועצת הביטחון בה דרש מהקהילה הבינלאומית לגנות את התקפות הטרור נגד נציגויות ודיפלומטים ישראלים ולהעביר מסר תקיף לאיראן ולחיזבאללה האחראים באופן ישיר לפיגועים.


עוד באותו נושא
שגרירויות ישראל הותקפו, פצועה בפיגוע בהודו
טל קורן-יהושע שבה לארץ; "ניסיתי לדבר עם המחבל"
המטה ללוחמה בטרור: "צפויים נסיונות פיגוע נוספים בעולם"

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully