וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין לשגריר ארה"ב: אשרו כניסה לח"כ בן ארי

פנחס וולף

24.2.2012 / 0:05

לדברי ריבלין, ארה"ב מונעת ויזה מבן ארי על סעיף "חברות בארגון טרור". במכתב ששלח לשפירו כתב: "מדובר בנבחר ציבור, נציג סיעה לגיטימית. אנו רואים את ההחלטה בחומרה רבה"

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) לא יכול לנסוע לארצות הברית והיחסים בין ריבלין לשגריר ארצות הברית מתחממים: לפני יותר משנתיים ביקש בן ארי משגרירות ארצות הברית בישראל ויזה לארצות הברית. לדבריו, הוא לא קיבל תשובה על כך. לפני שמונה חודשים הגיש בקשה נוספת לקבלת ויזה, ונענה כי בתוך שלושה שבועות הוא יקבל תשובה. לפני שבוע וחצי, כאשר התשובה עדיין לא הגיעה, פנה בן ארי ליו"ר הכנסת רובי ריבלין. לדברי בן ארי, לאחר שיחידת קשרי החוץ של הכנסת פעלה בעניין, הוא קיבל לבסוף תשובה שלילית מהשגרירות האמריקאית.

לדברי ריבלין, בקשתו של מיכאל בן ארי נדחתה על בסיס סעיף שמאפשר לרשויות האמריקאיות למנוע ויזה מאנשים שהשתתפו בפעילות טרור, או שמשמשים כנציגים או כחברים בארגון שהוגדר כארגון טרור זר על ידם. ריבלין לא נותר חייב ושלח המכתב לשגריר ארצות הברית בישראל דן שפירו.

"אני מוחה על החלטה ומבקש כי תשקלו מחדש", כתב. "בן ארי הוא חבר כנסת מטעם מפלגת האיחוד הלאומי, בסיעה לגיטימית לחלוטין. אנו רואים בחומרה את ההחלטה לפסול נבחר ציבור של מדינת ישראל".

"העיוורון האמריקאי אינו מבחין מיהו טרוריסט"

"הממשל בארצות הברית המקבל בזרועות פתוחות את אחמדינג'ד שקורא להשמדת ישראל, את אבו מאזן שתכנן את רצח הילדים במעלות ואת אחמד טיבי שמעודד שהידים בהתלהבות, בחר לחסום את דרכי להיפגש עם קהילות יהודיות בארצות הברית ולעודד עליה לישראל, בטענה שאני טרוריסט", הגיב בן ארי בזעם. "עכשיו ניתן להבין שהעיוורון האמריקאי, שאינו מבחין מי טרוריסט המאיים על שלום העולם, הוא שהביא עליהם את הפיגועים הנוראים של האחד עשר בספטמבר".

משגרירות ארצות הברית בישראל נמסר: "השגרירות לא מגיבה על ויזות מטעמי פרטיות".

לקריאה נוספת
ארה"ב סירבה להעניק ויזה לח"כ מיכאל בן ארי מהאיחוד הלאומי

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

עדכון ראשון 22:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully