וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ג'ק ראסל מאולף שאין דברים כאלה: טובים שני אוגי מן האחד

26.2.2012 / 13:12

אוגי, כוכב "הארטיסט" יזכה לצעוד הערב על השטיח האדום בטקס האוסקר. עם המעמד באות גם הדרישות, וכמו לכל כוכב קולנוע הוליוודי, גם לו יש כפיל. קבלו את ג'סי

אם הכל יילך לפי התחזיות יעלה הערב הכלב אוגי עם צוות השחקנים של הסרט "הארטיסט" לקבל את פרס האוסקר בקטגוריית הסרט הטוב ביותר. כך או כך, זו תהיה ככל הנראה ההופעה הפומבית האחרונה של הג'ק ראסל המוכשר שנאלץ לפרוש מקריירת המשחק המזהירה שלו עקב גילו המתקדם ומחלת עצבים המקשה עליו לתפקד. להזכירכם, אוגי בן התשע אומץ על ידי המאמן שלו עומר וון מולר, שהצילו ממקלט לכלבים לאחר שננטש פעמיים עקב אופיו ההיפראקטיבי.

אוגי זוכה בקולר הזהב. לוס אנג'לס. 13.2.2012. AP
אוגי לאחר זכייתו בפרס "קולר הזהב" על תפקידו בסרט "הארטיסט"/AP

בהוליווד כמו בהוליווד, כוכב הולך וכוכב אחר בא ואת מקומו של אוגי מאיים לתפוס ג'סי, ג'ק ראסל טרייר מוכשר כשד, שהופיע עד כה בעיקר בפרסומות, בסרטוני יוטיוב וסרטונים המועלים לאתר just jesse, הזוכים למיליוני צפיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא מה שאתם חושבים. ג'סי בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סי, שאומן על ידי שיטת הקליקר החיובית, לא נופל מהמקור, ובין התחביבים שלו ניתן למנות קניות בסופר, מילוי מדיח הכלים, הבאת העיתון, סגירת דלתות, קפיצה על חבל והליכה על שתי רגליים קדמיות. הופעה משותפת של ג'סי ואוגי תהפוך ללא ספק לשובר קופות. נותר לחכות לבמאי שירים את הכפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully