וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: הזיקית הכי קטנה בעולם

19.2.2012 / 12:30

וגם: מרתה סטיוארט והצ'או צ'או שלה משתתפים בתחרות, ג'ירף נולד בארגנטינה, כלבת בולדוג מאמצת שישה חזירונים ומוכר ארנבים סיני על קטנוע

הולנד: קוף טמרין אדום בטן ואיגואנה ירוקה

קוף טמרין אדום בטן משחק עם איגואנה ירוקה בגן החיות ברנן, הולנד. הקוף הקטן נהנה מחברתה של האיגואנה ומרבה לתפוס טרמפים על גבה.

ניו יורק: מרתה סטיוארט וצ'או צ'או

מרתה סטיוארט יושבת ליד ג'י קיי, כלב הצ'או צ'או שלה, שהשתתף בתחרות ה-136 של מועדון ווסטמיניסטר שנערכה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. הצ'או צ'או הוא אחד מגזעי הכלבים העתיקים ביותר, ובמאות האחרונות הוא הפך לכלב אריסטוקרט כאשר מלכת אנגליה, המלכה ויקטוריה לקחה עליו את חסותה.

שוויץ: קרפדה על עלה

קרפדת קיאן יושבת על עלה בחממה בגן החיות בציריך, שוויץ.

מדגסקר: הזיקית הקטנה ביותר בעולם

זיקית עלים גמדית - Brookesia micra - יושבת על קצה של גפרור. הזיקית, שנמצאה ביערות באי מדגסקר על ידי קבוצת חוקרים אמריקאים וגרמנים, נחשבת לזיקית הקטנה ביותר שהתגלתה אי פעם, ואורכה מגיע לכ-29 מילימטרים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ארגנטינה: ג'ירף נולד

שומרים בגן החיות עוזרים לג'ירף בן יומו לעמוד בגן החיות בבואנוס איירס, ארגנטינה. גובהו של הג'ירף ברגע לידתו מגיע לכשני מטרים והוא מסוגל לעמוד על ארבע רגליו כחצי שעה לאחר שיצא אל אוויר העולם.

קולומביה: חתול מסטול

חתול משוטט ליד חבילות של מריחואנה שנתפסה והוחרמה בקאלי, קולומביה. מחלקת הסמים של המשטרה תפסה 3.6 טונות שהוחבאו בתוך משאית מזון בעיר טולה שבמדינה.

אנגליה: צב מוחרם

ג'נסן, "צב מפת מיסיסיפי", מתרגל לביתו החדש במרכז לחיות הים בבלאקפול, אנגליה. ג'נסן נתפס יחד עם 50 צבים נוספים במכס האנגלי, הוחרם והועבר למרכז הימי. זן זה של צבים פופולרי מאוד בקרב מגדלים פרטיים ומשמש לרוב כחיית מחמד.

גרמניה: כלבת בולדוג מאמצת שישה חזירונים

בייבי, בולדוגית צרפתייה, משתתפת בהאכלה של שישה חזירוני בר במקלט לשיקום חיות מחוץ לברלין, גרמניה. החזירים הקטנים הגיעו אל המקלט בגיל שלושה ימים כשהם רועדים מקור, ואומצו מיד על ידי בייבי, שרצה לעברם וניסתה לחמם, על אף שגודלה כגודלם של הגורים. אמם של הגורים ניצודה ככל הנראה, והשישה נמצאו לבדם ביער. כעת המטפלים במקלט השיקום מאכילים אותם בעזרת בקבוק ובעוד כשלושה חודשים, כשיהפכו עצמאים, ישוחררו לטבע.

לוס אנג'לס: אוגי זוכה בקולר הזהב

אוגי, כוכב הסרט "הארטיסט", זכה בפרס "קולר הזהב" שהתקיים ביום שני האחרון בעיר לוס אנג'לס. זו השנה הראשונה שפרס זה ניתן לכלבים שהופעתם בסרטים ובתוכניות טלווזיה השאירה חותם וזכתה לשבחים רבים.

סין: מוכר ארנבים על קטנוע

מוכר חיות נוסע על קטנוע עמוס בארנבות לבנות למכירה ברחובות שנגחאי, סין. פעילים למען זכויות בעלי חיים מדווחים כי הסחר בבעלי חיים והפשעים שנעשים במדינה כלפי בעלי חיים הוא מהחמורים ביותר במדינות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully