וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: הפצועה הישראלית בפיגוע שוחררה, בדרכה לארץ

טל שלו

17.2.2012 / 15:45

טל קורן-יהושע, אשת הדיפלומט הישראלי שנפצעה בפיגוע, שוחררה מאשפוז בבית החולים. במהלך היום היא תוטס ארצה, ועם נחיתתה תיקלט ותטופל על ידי אנשי משרד הביטחון

טל קורן-יהושע, אשת הדיפלומט הישראלי שנפצעה בפיגוע בהודו מוקדם יותר השבוע, שוחררה היום (שישי) מאשפוז בבית החולים, והיא בדרכה לארץ. לדברי אנשי בית החולים, קורן-יהושע "ביקשה להיות עם משפחתה. ולאחר בחינת מצבה הרפואי החלטנו שאפשר לשחררה". ממשרד החוץ נמסר כי קורן-יהושע תוטס ארצה במהלך היום באמצעות מטוס אמבולנס. עם נחיתתה היא תיקלט ותטופל על ידי אנשי משרד הביטחון.

לאחר שחרורה, החלה קורן-יהושע להיעזר בצוות רופאים שהגיע מישראל כדי להמשיך את הטיפול הרפואי, וזאת לאחר שבבית החולים היא עברה ניתוח בעמוד השדרה לצורך טיפול בעצב שנפגע, שגרם לכאבים ברגלה השמאלית.

קורן-יהושע, רעייתו של נציג משרד הביטחון בניו דלהי, נפצעה כשמטען חבלה הוצמד למכוניתה, ואושפזה בבית חולים פרטי. אתמול דווח בתקשורת ההודית על מעצרים נוספים במסגרת חקירת הפיגוע, לאחר שעוד קודם כבר דווח על מעצר חמישה חשודים שזוהו במצלמות האבטחה. לחוקרים, לפי הדיווחים, עדיין אין מידע מוצק לגבי זהותם של המתנקשים עצמם, אולם הם פועלים על פי ההנחה שלפחות אחד מהם הוא אזרח מקומי. עוד דווח בהודו כי החוקרים עובדים בשיתוף פעולה עם החוקרים של אירועי הטרור שאירעו השבוע בתאילנד ובגאורגיה, כדי להשוות את מאפייניהם. יוזכר כי המשטרה בתאילנד כבר קבעה כי חומר הנפץ בניו דלהי ובבנגקוק היה זהה.

לפניות לכתב: tal_sh@walla.net.il

הפיגועים נגד נציגויות ישראל בעולם - כותרות אחרונות
המטה ללוחמה בטרור: "צפויים נסיונות פיגוע נוספים בעולם"
תאילנד: "תוגברה האבטחה בנמלי תעופה בשל מידע מישראל"
דיווח בהודו: סוכני מוסד הגיעו לדלהי לחקור הפיגוע
הודו: שיפור במצב הפצועה הישראלית; "רוצה להישאר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully