וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזה לפורץ מחשבים וביצע מעשים מגונים בילדות

גלעד גרוסמן

16.2.2012 / 15:40

צעיר תושב כפר סבא נאשם כי שידל קטינות לבצע בפניו מעשים מגונים באמצעות מצלמת האינטרנט, ואיים עליהן שאם יסרבו הוא יהרוס את המחשבים שלהן. "דפוס פעולה שהפך לאורח חיים"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שי פריסליס, תושב כפר סבא בן 24, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות באמצעות האינטרנט.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אביב שרון מפרקליטות מחוז מרכז, במשך כשש שנים נהג פריסליס לגלוש באינטרנט לאתרים ופורומים שונים, ולחפש כינויים ושמות משתמש של נערות. הנאשם השתמש בנתונים על מנת להשיג גישה לתוכנות מסרונים המותקנות במחשביהן של הנערות, ולאחר מכן נהג לפנות אליהן, להציג את עצמו כפורץ מחשבים ולאיים עליהן שאם לא יבצעו בפניו מעשים מיניים באמצעות מצלמת אינטרנט הוא יהרוס את המחשבים שלהן.

בכתב האישום מתוארים שבעה מקרים בהם איים פריסליס על קטינות. באחד המקרים, הורה הנאשם לנערה בת 14 להתפשט מולו, ובשל חששה ממנו עשתה זאת תוך שהיא בוכה. במקרה אחר, במהלך צ'אט עם ילדה בת 11, אמר לה הנאשם שהוא פרץ למחשב שלה ושהוא יכול להרוס אותו. כאשר הילדה סירבה לבקשתו לבצע בפניו מעשים מגונים מאחר ואין ברשותה מצלמת אינטרנט, הורה לה הנאשם להעביר לו את שמות חברותיה להן יש מצלמות אינטרנט, אך היא סירבה בשנית. במקרה אחר אמר לנערה כי אם לא תעשה כפי שהוא מורה לה, הוא יפרסם את השיחה שניהלו באתר יוטיוב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של פריסליס, הנאשם בסחיטה ובביצוע מעשים מגונים תוך הפעלת אמצעי לחץ או איום, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי כמות החומר המפליל שנמצאה במחשבו האישי של פריסליס מצביעה על דפוס פעולה שהפך לאורח חיים ואובססיביות של ממש. עוד נכתב כי במחשבו נמצאו סרטים פורנוגרפיים, בהם גם כאלה הכוללים איום ואונס של נשים.

עוד בנושא:
ביצע מעשים מגונים בילדות ונידון ל-3.5 שנות מאסר
מורה מהצפון ניצלה מינית תלמידה במשך שנים
אישום: התעלל מינית באחותו מגיל 6 - והאם חיפתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully