וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: המוסד סיכל ניסיון להתנקש בברק בסינגפור

16.2.2012 / 10:36

העיתון "אל ג'רידה" מצטט גורמים ישראליים "מהימנים" לפיהם 3 אירנים הקשורים לחיזבאללה התכוונו לרצוח את שר הביטחון, שביקר בסינגפור בתחילת השבוע. ישראל שותפה בחקירתם

גורמים עוינים ממשיכים לנסות לפגוע בגורמים ישראלים בחו"ל, ובתום שבוע של סדרת פיגועים נגד נציגויות דיפלומטיות ברחבי העולם, מסתמן שנחשף גם קשר לרצוח שר ישראלי.

מקורות ישראליים שהוגדרו "מהימנים" אמרו היום (חמישי) לאתר האינטרנט של העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה", כי באחרונה סוכל ניסיון להתנקש בחייו של שר הביטחון, אהוד ברק, בעת שביקר בסינגפור. לפי הדיווח, שלפי שעה אין לו אישור ממקור אחר, אנשי מוסד העבירו התרעות בנושא לגורמי הביטחון בסינגפור עוד לפני שהשר הגיע אל האי.

לפי החשד, מאחורי המזימה עומדים שלושה פעילים, ככל הנראה שלושה חברי תא אירני ש"השתכן" בסינגפור ושעבדו בשיתוף עם חיזבאללה. מלשכת שר הביטחון נמסר כי "אין תגובה", אולם גורם בכיר במשרד הביטחון אמר לוואלה! חדשות כי הם "לא מכירים שם אף מקרה במהלכו ניסו לפגוע בשר הביטחון אהוד ברק במהלך ביקורו בסינגפור".

השר ברק בא לסינגפור בתחילת השבוע כדי להשתתף בחנוכת הביתן הישראלי בסלון האווירי. לפי הדיווח, החוליה שהתכוונה להתנקש בו אספה מידע על לוח הזמנים שלו ועל תנועותיו. מהדיווח לא ברור מה כיצד נחשפו עקבותיהם של החשודים בתכנון ההתנקשות, אך נמסר כי הם גורמים ישראלים משתתפים בחקירתם.

בימים האחרונים דווח כי ישראל הגבירה מאוד את האבטחה סביב נציגיה בחו"ל. בין היתר, נציגים רשמיים הונחו להשתמש במוניות בלבד בתנועתם, ודווח כי האבטחה הניתנת לדיפלומטים בארצות הברית הועלתה לרמתה הגבוהה ביותר זה חמש שנים. מקורות ישראליים אמרו לרשת החדשות ABC כי האבטחה הוגברה בעקבות ההתקפות האחרונות נגד מוסדות ישראל בעולם.

עוד בנושא
ברק, בסינגפור: "אירן - גורם טרור חסר מעצורים"
תאילנד: "אירן ניסתה להתנקש בשגריר ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully