וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק הזנות החדש לקוי - טור מאת נערת ליווי

נערת ליווי אלמונית

13.2.2012 / 16:06

מדוע צריך להעניש את הלקוחות שצורכים שירותי זנות? ג'ני (שם בדוי), נערת ליווי המתגוררת בתל אביב, מסבירה מדוע אין כל הגיון ביוזמה החדשה, וכיצד "לקוחותיה" מועילים לה

סוף סוף הממשלה שלנו מטפלת בנושאים באמת סקסיים. אין לנו מערך כיבוי אש, אין כסף ל"כיפת ברזל", לא מקבלים ילדים אתיופים לבתי ספר, המשק שובת וניצולי שואה לא גומרים את החודש, אבל בדבר אחד אפשר להתגאות: ממשלת ישראל החליטה כי המשטרה תקים מערך שלם של זונות סמויות שיתפסו גברים אומללים שבסך הכל רצו קצת ריגושים. לא כאלה שנובעים מלפרוץ לכספות או לרכוב על אופנועים כבדים ולסכן עוברי אורח, אלא ריגושים כאלה שיכולים להחזיר אותם לחיי השגרה כאנשים טובים ורגועים יותר.

שמי ג'ני (שם בדוי שאני משתמשת בו רק לכמה שעות ספציפיות ביום). אני סטודנטית בת 23, באה ממשפחה הכי נורמלית שיש. הורים אקדמאים שהשתלבו מהר מאוד בשוק העבודה במשרות בכירות. הם משלמים לי את התואר באחת המכללות היותר יוקרתיות בארץ. יש לי רכב ודירה אבל עדיין יש לי תחושה שזה לא מספיק לי. בעבודה ממוצעת בארץ מרוויחים 25-30 שקלים לשעה. נכפיל את זה ב-100 וזה יוצא 3,000 שקלים.

גם אחרי שההורים שלי משלמים לי את השכר לימוד - זה לא מספיק לי. אני לא אוהבת "להתכלב". אני חייבת להודות ש-2,000 ש"ח בשביל שעה וחצי עבודה, גם אם לא עשיתם את הקורס של מבוא למיקרו-כלכלה, נשמע הרבה יותר טוב. וכאלה שחושבים כמוני יש עוד הרבה, לכן כולנו בחרנו במקצוע הלא קונבנציונאלי הזה.

"הם רק הועילו לי"

הבעיה האמיתית של העבודה הזאת היא, כמובן, ארגוני הפמיניסטיות והדיבורים על מעמד האישה בחברה. אני אישה מאוד חזקה, אנשים מכבדים אותי, אני נראית טוב ומסובבת הרבה מאוד ראשים, אז אני מנצלת את זה, וכן, גם נהנית מזה. אני יכולה להגיד בביטחון מלא שאת כל הלקוחות שלי, לא יודעת אם לקרוא לזה לקוחות, את כל בני הזוג הארעיים שלי - אני מאוד אוהבת. הם ג'נטלמנים, מביאים לי מתנות, מתייחסים אלי יפה, וכך אנחנו מעבירים כמה שעות ביחד, וכאות הוקרה הם משאירים לי טיפים על הזמן המהנה שחלקנו, כדי שהקיץ אוכל לנסוע לעוד חופשה וכדי שאוכל להשכיר דירת 80 מטרים בתל אביב עם ג'קוזי במרפסת ונוף לים בלי שותפים.

רוב בני הזוג שלי הם אנשים אינטליגנטיים. חלקם נשואים, חלקם דתיים וגם החרדים שביניהם מאדירים נשים בצורה בלתי רגילה. אז למה הם צריכים להיענש? הם עוזרים לי ולעוד כמה נערות שבסך הכל רוצות לחיות את החיים שלהן בשקט בלי שאף אחד ישפוט אותן.

על מה בדיוק רוצים לקנוס את צרכני הזנות? לי בוודאי הם לא עשו שום דבר רע, אלא רק הועילו לי. אם אתם לא צרכני זנות אז למה זה אמור לעניין אתכם? אני מבינה את החוק שאסור לסרסר ולסחור בנשים כי זה מעורר הרבה מאוד בעיות וגורר הרבה אלימות נגד נשים.

כולנו צרכני זנות, בסופו של דבר

אבל צרכני זנות? אם תחשבו על זה, כולנו צרכני זנות בסופו של דבר, כשבחורה הולכת לדייט עם בחור, לפי המנהג הוא ישלם בסוף. מעטים וחריגים מאוד מתחלקים חצי חצי ואלה לא יראו את הבחורה הזאת שוב לעולם. אלה שמשלמים עושים זאת בתקווה שזה ימשיך אליה הביתה או אליו הביתה. כלומר, הדבר היחידי שהוא שונה ביני לבין אותה בחורה זה חוסר הוודאות באם הם יגיעו עד הסוף עם אותה בחורה, או שהיא רק תיתן להם למשש לה את החזה.

גם כשאתה משאיר טיפ במסעדה אתה בעצם קונה את נחמדותה של המלצרית בכסף. הרי אף אחד לא ישאיר טיפ למלצרית לא נחמדה, גם אם השירות שהיא נתנה היה להחזיק בדיוק את אותו מגש ולהביא לכם בדיוק את אותה מפית. אולי נתחיל להעמיד שוטרים מחוץ למסעדות כדי שיעצרו את צרכני "הזנות" הזאת?

מלבד להיות נערת ליווי אני אזרחית לתפארת. עשיתי צבא, אפילו התנדבתי בבית ספר עם נוער במצוקה. הדבר היחידי שמפריע לי הוא שאני עושה כל כך הרבה כסף ולא יכולה לשלם מסים. הלוואי ויכולתי. אבל גם אם אני אבוא לבנק וארצה להפקיד את ה-30 אלף שקלים שאני מרוויחה בחודש, הם לא יקבלו את זה.

מקצוע הזנות הוא מקצוע עתיק יומין, ולא נראה לי שהחוק הזה – זה יהיה מה שיפסיק או יבטל אותו. במקום לחוקק חוקים חשוכים שלא באמת מפיקים מהם תועלת, אולי הכנסת הייתה יכולה לנסות ולחוקק חוקים נאורים יותר? למשל - לעגן את הזנות בחוק כך שכל העסק יהיה מבוקר שיהיה מיסוי עליו, לעשות לזונות בדיקות למחלות מין ושאלה לא יפחדו להתלונן במשטרה אם נעשה להן עוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully