וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בחיפה: בני זוג התאבדו יחד במכונית חונה

קובי מנדל

13.2.2012 / 8:54

גבר בן 69 מחיפה ורעייתו, בת 64, חיברו את צינור המפלט של מכוניתם לתא הנהג, וככל הנראה נחנקו למוות. מהמשטרה נמסר כי לשניים לא היה עבר פלילי או תיק בשירותי הרווחה

גופותיהם של גבר ואישה אותרו הבוקר (שני) באחד מחניוני פארק הכרמל בחיפה. צוות מגן דוד אדום הוזעק למקום וקבע את מותם של השניים, גבר בן 69 ורעייתו, בת 64. השניים, תושבי חיפה, לא היו מוכרים למשטרה או לשירותי הרווחה.

מפקד תחנת משטרת חיפה, ניצב משנה משה כהן, אמר לוואלה! חדשות כי מדובר בהתאבדות. לדבריו, במכונית, מסוג הונדה, נמצא מכתב, המבקש ממי שמאתר את הגופות להתקשר לכמה מספרי טלפון המופיעים בו, ככל הנראה לקרוביהם של בני הזוג.

מחקירה ראשונה עולה כי בני הזוג, נשואים, חיברו את צינור המפלט את המכונית ונחנקו למוות. קודם לכן, השניים אטמו את המכונית במגבות. מי שאיתר את הגופות היה פקח של רשות הטבע והגנים, והוא הזעיק את צוותי ההצלה למקום. מנוע המכונית עדיין פעל כשהמשטרה הגיעה לחניון.

מקרה נוסף של התאבדות כפולה היה רק בשבוע שעבר, בקריית עקרון. צעיר כבן 20 תלה את עצמו בביתו ברחוב הרצל בעיר. שאמו, בת 40, גילתה את גופתו, וניסתה לבצע בו החייאה, אך ללא הצלחה. לאחר מכן תלתה את עצמה. בן נוסף, בן 27, גילה את שתי הגופות לאחר שפרץ את דלת הדירה.

בשבוע שעבר בקריית עקרון: אם ובנה התאבדו
יוני, אשתקד: זוג קשישים התאבדו בראש העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully