וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול הוא הכדורגלן שנעצר בחשד שהיכה בליין

12.2.2012 / 17:02

קשר הפועל ת"א נעצר הלילה בקטטה מחוץ למועדון בתל אביב. על פי החשד, הוא תקף בליין והיכה אותו לאחר שזה הקניט אותו

שי אבוטבול הוא הכדורגלן שנעצר הלילה (בין שבת לראשון) בחשד שהיה מעורב בקטטה מחוץ למועדון ברחוב קרליבך בתל אביב. על פי החשד הוא תקף בליין אחר לאחר שזה הקניט אותו, ככל הנראה על רקע התרחשויות במשחק קבוצתו אמש. בשלב זה על פי החשד תקף השחקן את הבליין, היכה אותו בפניו וגרם לו חבלה באפו.

עדי ראייה הזמינו משטרה שעצרה את אבוטבול לחקירה והחלה בבדיקת נסיבות האירוע. עם סיום החקירה במהלך הלילה שוחרר שחקן הכדורגל לביתו והמשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.

הקטטה ממשיכה את התקריות האלימות סביב הכדורגל הישראלי בסוף השבוע, לאחר שאתמול שחקני מכבי תל אביב לוו לרכביהם על ידי מאבטחים בעקבות התפרעויות של הקהל, ואוהדי בית"ר ירושלים הזועמים ניפצו את חלון האוטובוס של השחקנים.

אבוטבול מסר בתגובה: "מדובר באדם שניגש אליי, התגרה בי ואמר לי דברים חמורים, ביניהם שאחלה בסרטן. בעקבות זה תפסתי אותו והוא התחמק, ובכך נגמר האירוע. נערך איתי בירור קצר במשטרה ולא מעבר לכך. בניגוד לפרסומים, לא שתיתי. הדברים נופחו מעבר לכל פרופורציה".

מהפועל תל אביב נמסר: "חבל ששחקנים נקלעים לאירועים כאלה. אנחנו כמובן מגנים כל סוג של אלימות והעניין יטופל אחרי שנערוך בירור עם השחקן. אנו מגנים כל סוג של אלימות באשר היא, וממתינים לתוצאות חקירת המשטרה ונפעל בהתאם".


עדכון ראשון: 9:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully