וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: דם בכיכר

12.2.2012 / 12:13

וגם: כלב משוטט בשלג הרומני, קרב טריטוריה בין צבאים, שטיפת פילים מסורתית בסרי לנקה, גור צ'יטה לפני ניתוח ברגלו, ודובי קוטב מנסים להתחמם במינוס 25 מעלות

רומניה: כלב משוטט בשלג

כלב משוטט עומד בשלג ליד תחנת הרכבת ליליו, מזרחית לבוקרשט, רומניה. החזית הסיבירית שהכתה את מזרח אירופה ביום שישי והתפשטה אל מערב היבשת גרמה למותם של מאות אנשים. תחנות הרכבת ברומניה נותרו משותקות עקב סופות השלג החזקות במדינה.

סלובניה: הנה הברבורים כשהאגם קפוא

ברבורים בברכת קוסזה הקפואה בלובליאנה שבסלובניה.

אנגליה: קרב טריטוריה בין צבאים

זוג צבאים ממין זכר נועלים קרניהם בפארק ריצ'מונד המושלג שבלונדון, אנגליה. בעת קרבות טריטוריה ננעלות קרני הצבי זו בזו, וכך מתאפשר לשני הזכרים למדוד את כוחם אחד ביחס לשני מבלי שיפגעו בגופם.

מקסיקו: הפגנה מדממת

פעילי קבוצת "אנימה נטורליס", הפועלים למען זכויות בעלי חיים, מרוחים בצבע אדום כשלגופם נעוצים פגיונות מדומים בהפגנה נגד קרבות שוורים במקסיקו סיטי. קרבות השוורים נחשבים כמסורת במדינות הלטיניות, אך בתחילת השנה נאסרו על פי חוק בברצלונה שבספרד, וכעת מקווים הפעילים להגיע להישגים דומים גם במקסיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סרי לנקה: שטיפת פילים

רוכבי פילים שוטפים את פיליהם בבריכה בפארק ויארמה אדווי שבקולמבו, סרי לנקה. ההכנות הן חלק מפסטיבל שמנציח את יום הירח המלא של נאוום פוייה. יום זה נחשב לאחד הימים החשובים על פי הבודהיסטים בסרי לנקה, שכן המועצה הבודהיסטית הראשונה התרחשה בו. 50 פילים יקחו חלק בתהלוכה המסורתית, בה ייערכו גם ריקודי לילה מסורתיים לצד מופעי אש מרהיבים.

סרביה: אריות לבנים משחקים בשלג

אריות לבנים משחקים בשלג בגן החיות בבלגרד, בירת סרביה. המטפלים בגן החיות סיפרו כי אין זה רגיל שהאריות יוצאים מכלובם ומשחקים במזג אוויר כה קר. מוצאם של אריות נדירים אלה הוא בטימבווטי, שבצפון מזרח אפריקה, שם שורר מזג אוויר נוח על פי רוב.

צרפת: ציפור מלקטת פירות יער

ציפור אוכלת פירות יער על עץ מושלג לאחר סופת שלגים כבדה בלה טוקט, עיירת חוף בצפון צרפת.

אנגליה: גור צ'יטה לפני ניתוח

שומר בגן החיות מחזיק בג'אבה, גור צ'יטה, לאחר שקיבל חומרי הרדמה לקראת ניתוח בגן החיות בצ'סטר שבצפון אנגליה. הגור בן תשעת החודשים נאלץ לעבור ניתוח הכולל החדרת פלטה לקרסולו על מנת ולאחות את השבר בו.

גרמניה: דובי קוטב לבנים מנסים להתחמם

דובי קוטב לבנים מתחממים יחדיו בכלובם המושלג בגן החיות בברלין, גרמניה. דובי הקוטב, המוגנים על ידי פרווה חמה ושכבת שומן עבה, מתקשים גם הם לעמוד בפני טמפרטורה של מינוס 25 מעלות שפקדו את עיר הבירה הגרמנית בסוף השבוע.

האוקיינוס האטלנטי: זוג דולפינים משתובבים

זוג דולפינים מזן דסקי קופצים במי האוקיינוס האטלנטי ליד העיר פוארטו מדרין, עיר נמל בפטגוניה הארגנטינאית. דולפינים אלו ידועים כלוליינים המבצעים קפיצות מרהיבות ונהנים מהשתובבויות עם בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully