וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 6 נפל מקומה שנייה בביתו באלעד, מצבו קשה

8.2.2012 / 18:10

הילד, שנפל מגובה של כארבעה מטרים, פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא מונשם ומורדם, עם פגיעת ראש. האם הייתה בדירה בעת האירוע והזעיקה את כוחות ההצלה

ילד בן 6 נפל אחר הצהריים (רביעי) מהקומה השנייה בבניין בו מתגוררת משפחתו ברחוב רבי שמעון בן שטח באלעד, ונפצע באורח קשה. הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא מונשם ומורדם. משטרת מרחב השרון חוקרת את נסיבות המקרה.

הילד עבר בין המרפסות ונפל מהקומה השנייה למרפסת בקומה מינוס אחת, כלומר שלוש קומות. האם וצוות מד"א שהגיע למקום עמדו חסרי אונים כשהבחינו בילד הפצוע שוכב במרפסת ולא ניתן היה להגיע אליו, מפני שבעלי המרפסת לא היו בבית.

צוות מד"א, בראשות הפרמדיק מעוויה כבאה, ניסה להגיע אליו באמצעות סולם, אולם בסופו של דבר צוות כבאים שהוזעק למקום פרץ את הדירה. "כשהגענו לילד", סיפר כבאה, "מצאנו את הילד כשהוא מוטל מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה, ואינו נושם. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, הנשמנו אותו ופינינו אותו כשהוא במצב קשה מאד לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. משם הוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים שניידר".

משה סעדון, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי אמו של הילד הייתה בסביבה בעת האירוע, והיא זו שהזמינה את כוחות ההצלה. "זה מעיין פיר כזה בכניסה שיש מעקה לידו, שנמשך לאורך הבניין ובו יש כניסות לדירות. המשפחה גרה בקומה הראשונה והוא נפל קומה וחצי למטה, מגובה של בערך ארבעה מטרים".

לקריאה נוספת
בשבת: צירוף מקרים - שניים נפלו מהבניין בהפרש כמה שעות
לפני חצי שנה: בת 4 נפלה מקומה חמישית בצפת, מצבה קשה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully