וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר על תנאי לשוטר שגנב מאות שקלים מקופות צדקה

גלעד גרוסמן

8.2.2012 / 9:10

השוטר נעצר לפני שלוש שנים לאחר שצולם כאשר הוא מרוקן את קופת הצדקה בבניין המשטרה בכפר סבא. להגנתו טען השוטר כי נקלע לקשיים כלכליים בעקבות גירושים מאשתו

בית משפט השלום בכפר סבא גזר אתמול (שלישי) שישה חודשי מאסר על תנאי ו-300 שעות לתועלת הציבור על שוטר מג"ב לשעבר, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בגניבה של כ-200 שקלים מכעשר קופות צדקה בבתי כנסת המצויים בתחנות המשטרה בכפר סבא, פתח תקוה, במרחב המרכז, ברמלה ובמרחב השרון.

השוטר נעצר לאחר שצולם לפני כשלוש שנים כאשר הוא מרוקן את קופת הצדקה בבניין מרחב השרון של המשטרה בכפר סבא. הוא הודה שהשתמש בחלק מהכסף שגנב במכונת משקאות. בחקירתו סיפר עוד, כי חודשיים קודם לכן ביצע עשרה מעשי שוד דומים. לאחר שהמעשים התגלו, הוא פרש מהמשטרה, לאחר 21 שנות שירות.

במהלך המשפט טען הנאשם כי הסתבך על רקע מצוקה כלכלית אליה נקלע בעקבות גירושין, כשחש בושה לבקש עזרה. קצין מבחן שנפגש עמו סבר כי מעשי הגניבה היו ביטוי קריאה לעזרה. עוד נקבע, כי הנאשם הביע חרטה על התנהגותו, מודע לחומרת המעשים וחש בושה בגינם, אך נראה כי הוא מתקשה להעמיק ולבחון את התנהגותו.

"המדובר ברצף מעשי גניבה מכוערים, במהלכם ניצל הנאשם את נגישותו לבתי הכנסת בתחנות המשטרה השונות, תוך שנטל כספים אשר נתרמו על-ידי אזרחים מנדיבות ליבם, למען נזקקים – והכל בעודו לבוש מדים", כתבה השופטת דנה מרשק-מרום בגזר הדין, ודחתה את הבקשה שלא להרשיע את הנאשם.

עוד באותו נושא
שוטר מג"ב חשוד בביצוע שוד באמצעות נשקו
חשד: קצין משטרה בצפון קיבל שירותי מין כשוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully