וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: ”לא מתנצל על מה שאמרתי על הזבלים האלה”

בית"ר ירושלים התלוננה להתאחדות על יו"ר בני לוד לוואלה! ספורט לפני הגביע (18:45, 5+ לייב): "ללכלך עלינו נהיה סטייל"

הכדורגל הישראלי סוער על דבריו של אבו סובחי אתמול לוואלה! ספורט. כזכור, יושב ראש הפועל בני לוד תקף בצורה חריפה את בית"ר ירושלים ואת אוהדיה ("נקווה שיירדו ליגה, אוהדים זבלים"). בית"ר ירושלים מסרה היום שהיא הגישה תלונה לתובע ההתאחדות נגד הדברים, ודוברת ההתאחדות לכדורגל מיכל גרונלנד מסרה היום: "חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר קבוצה אינו יכול להתבטא בצורה כזו אומללה. מוטב שהדברים לא היו נאמרים כלל, אנו קוראים לו לחזור בו מדבריו".

בנוסף, בהתאחדות החליטו הבוקר כי דבריו של אבו סובחי יועברו לבדיקת המחלקה המשפטית, ואמרו: "אם יהיה צורך, נתבע אותו". אבו סובחי עצמו התייחס לבקשת ההתאחדות ואמר: "אני עומד מאחורי כל מילה. אני לא מתנצל ולא חוזר בי משום דבר שאמרתי על הזבלים האלה. שיעשו מה שהם רוצים".

כזכור, תקף אתמול אבו סובחי את בית"ר ואוהדיה בחריפות כשאמר: "אין לי ספק בכלל שננצח את בית"ר כי אנחנו יותר טובים. נבוא, ננצח את המשחק ובעזרת השם זה גם יפגע בבית"ר ויביא לכך שהיא תרד ליגה השנה". אבו סובחי לא נרגע וממשיך לירות: "אנחנו קבוצה יותר טובה מהם ואינשאללה שהניצחון מחר יגרום להם לבלאגן ולזה שהם יירדו. זה מגיע להם ולקהל הזבל שלהם, שצריך לשים את כולם בבית סוהר עם הקללות וההתנהגות שלהם, אני לא יכול לסבול אותם. צריך להמציא חוקים חדשים בכנסת כדי לטפל בזבלים האלה ולהעיף אותם מהכדורגל".

אבו סובחי תקף את בית"ר לפני המפגש בגביע הערב

בית"ר ירושלים: "ללכלך עלינו נהיה סטייל"

בבית"ר ירושלים לא רצו להגיב באופן רשמי לדברים של אבו סובחי, ואמרו כי "מדובר בתת רמה ובמשהו שלא שווה תגובה". מעבר לכך הדברים של אבו סובחי עוררו גל גדול של תגובות וזעם בקרב אנשי בית"ר.

גורם במועדון אמר על הדברים: "כל אלה שנוהגים לתקוף את בית"ר, כדאי שיעצרו שנייה ויחשבו: מה היה קורה אם איציק קורנפיין היה אומר את הדברים האלה על סכנין? הייתה כאן מהומת אלוהים. ללכלך על בית"ר והאוהדים שלה זה כבר נהיה סטייל, קופמן עושה את זה ב'יציע' כל שבוע אז זה נראה בסדר. אם זה לא הסתה ואלימות, אז אין דבר כזה הסתה".

גם השחקנים דיברו ביניהם הבוקר על ההשפעה של הדברים לקראת המשחק, ואחד מהם אמר: "אנחנו לא נתייחס לבן אדם שמחפש תשומת לב. מה שהוא עשה בסך הכל עזר לנו, כי אם הקהל תכנן לבוא למשחק עם עצבים על השחקנים או על יובל נעים, עכשיו הם שמים הכל בצד. וכן, גם לשחקנים עכשיו יש פול מוטיבציה בשביל הכבוד של האוהדים, במיוחד אחרי מה שעשינו להם נגד סכנין".

דבריו של אבו סובחי הפכו להודעה הראשית בכל הפורומים של האוהדים הזועמים על הבעלים של בני לוד ולקראת המשחק הם אמרו: "הוא בחר לצאת למלחמה, לא אנחנו. הוא נתן לנו מוטיבציה, ויותר אוהדים שלנו יבואו לתמוך היום. אי אפשר לדבר עלינו ככה ושדברים יעברו בשקט. מצד שני אנחנו לא רוצים לתת לו יותר מדי כבוד ולדבר עליו בתקשורת. נדבר איתו במגרש".

גם יו"ר בית"ר לשעבר משה דדש התייחס לדברים : "בהתחלה לא האמנתי שהוא אמר את הדברים האלה עד שקראתי. הרבה זמן לא באתי למשחקים של בית"ר, אבל עכשיו אני שוקל להגיע לראשון לציון היום ולעמוד עם דגל המדינה מול האיש הזה שאמר דברים מגעילים ומכוערים שאסור היה לו להגיד. יגידו שזו בכיינות, אבל שכל אחד יסתכל היום במראה ויחשוב מה היה קורה אם אני או מישהו מבית"ר היה אומר דברים כאלה - זה היה מרעיד את המדינה ומגיע עד לכנסת. אם הנושא הזה לא יטופל זה רק יוכיח כמה עם בית"ר ירושלים יש חוק אחד ויש חוק אחר לשאר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully