וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: "אינשאללה ננצח ובית"ר ירושלים תרד ליגה"

6.2.2012 / 22:57

יו"ר בני לוד במתקפה חסרת תקדים לפני הגביע (ג', 18:45, 5+ לייב): "מגיע לקהל הזבל שלהם, צריך לשים את כולם בבית סוהר"

הפועל בני לוד תגיע מחר (שלישי, 18:45, ספורט5+ לייב) למפגש הגביע עם בית"ר ירושלים עם הרבה מאוד אמונה כי היא מסוגלת לצלוח את סיבוב ח' ולהמשיך את העונה המצוינת שעוברת עליה, במסגרתה היא מדורגת במקום השני בליגה הלאומית עם 42 נקודות - בדיוק כמו המוליכה, הפועל רמת גן.

לבעלים של הקבוצה אבו סובחי די ברור מה הולך להיות מחר באיצטדיון הברפלד: "אין לי ספק בכלל שננצח את בית"ר כי אנחנו יותר טובים. נבוא, ננצח את המשחק ובעזרת השם זה גם יפגע בבית"ר ויביא לכך שהיא תרד ליגה השנה". אבו סובחי לא נרגע וממשיך לירות: "אנחנו קבוצה יותר טובה מהם ואינשאללה שהניצחון מחר יגרום להם לבלאגן ולזה שהם יירדו. זה מגיע להם ולקהל הזבל שלהם, שצריך לשים את כולם בבית סוהר עם הקללות וההתנהגות שלהם, אני לא יכול לסבול אותם. צריך להמציא חוקים חדשים בכנסת כדי לטפל בזבלים האלה ולהעיף אותם מהכדורגל".

על האפשרות שאולי הכוכב שלו המבוקש בליגת העל, מוראד אבו ענזה, יהפוך לערבי הראשון בבית"ר אמר אבו סובחי: "בחיים לא. גם אם איציק קורנפיין יציע לי 100 מיליון יורו אני לא מעביר לו ולקבוצה הגזענית והמגעילה שלו את השחקן. אני אתן אותו לבני סכנין שייהנו ממנו, למה למגעילים האלה? דו קיום? למה, איציק קורנפיין יכול לדאוג לזה, אם הוא ישחק שם הם יקללו אותו ויהרגו אותו ומה קורנפיין יעשה? הוא בסך הכל היה שם שוער והאוהדים בכלל לא אוהבים אותו. צריך חוקים חדשים בשביל למחוק את המועדון הזה מהמפה".

בפן המקצועי, צפויה הקבוצה לעלות בהרכב זהה לזה שניצח בשבת האחרונה 0:2 את נצרת עילית, עם ינון ברדה ואבו ענזה בהתקפה כשמאחוריהם קובי חסן ואברטון זאגו הברזילאי.

הרכב משוער: יוסף אזברגה; ערן סספורטס, יקיר שינה, עמר מנסור, סאלם אבו סיאם; אחמד מרעי, גיורגי גבידוארי, אברטון זאגו, קובי חסן; ינון ברדה, מוראד אבו ענזה.

בית"ר ירושלים: ערן לוי, איקנדה ובן יוסף צפויים לפתוח

בית"ר ירושלים ערכה היום (שני) אימון מסכם לקראת משחק הגביע נגד בני לוד (שלישי, 18:45, ספורט 5+ לייב). מאמן הקבוצה יובל נעים אמר לשחקניו באסיפה: "דיברנו יותר מדי עד היום וצריך להתחיל לעשות. בני לוד קבוצה מהירה וזה לא הולך להיות טיול. צריכים לשחק חזק ולשים עין שיהיו מספיק שחקנים על אבו ענזה וינון ברדה, שלא יפתיעו אותנו. כמו שהפסדנו את שני המשחקים האחרונים, אנחנו יכולים לצאת מחר לסדרה חדשה של ניצחונות".

בנוגע להרכב הקבוצה, עמית בן שושן צפוי לקבל מנוחה מחר ולא יפתח כמו גם קובי מויאל שסובל ממתיחה ולא יהיה בסגל יחד עם שי חדד ואבי ריקן הפצועים. את מקומם של בן שושן ומויאל צפויים למלא ערן לוי שיפתח בפעם הראשונה בהרכב, כשגם הרמוני איקנדה צפוי לפתוח לראשונה במקומו של מויאל. תומר בן יוסף יחזור להרכב אחרי שלושה חודשים במקומו של מתן בראשי. מעבר לכך לא צפויים שינויים נוספים והשחקנים מאוד דרוכים לקראת המשחק. אחד השחקנים אמר: "קטלו אותנו אחרי סכנין והכבוד שלנו ושל הקהל זה לפני הכל מחר. שם המשחק הוא קודם כל להילחם ולהראות לקהל שיגיע ולמי שיראה בבית, שיש שחקנים שאיכפת מהמצב והם מחוייבים, זה מה שהקהל רוצה יותר מנקודות".

מעבר לכך, נעים חש כי מספר שחקנים איבדו את הביטחון והעובדה שמדובר בקבוצה צעירה יחסית מחייבת את הוותיקים יותר לקחת אחריות ולחזק את הביטחון של הצעירים והיום הוא לקח לשיחות אישיות שחקנים עמית בן שושן, קובי מויאל, שי חדד, דן איינבינדר וברק משה במטרה לחזק את הביטחון שלהם ולראות אותם לוקחים יותר אחריות. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום האימון: "זה דבר מבורך, השחקנים פה צריכים קצת עידוד וביטחון כי האוהדים עצבניים והלחץ סביב המועדון הוא מטורף".

הרכב משוער: אריאל הרוש, ברק משה, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, דן איינבינדר, דריו פרננדס, הרמוני איקנדה, ערן לוי, סטיבן כהן, לאונרדו פאסוס.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully