וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה, איראן ועולם החושך

חיים שיין

6.2.2012 / 10:16

שנים רבות ניסיתי להבין כיצד אומות העולם נהגו באדישות, בחוסר אכפתיות ובעצימת עיניים כשיהודי אירופה הובלו ברכבות על פני אירופה אל מחנות ההשמדה; כיצד השחיר עשן המשרפות את שמיה של פולין ואיש לא נקף אצבע להפסיק את פעילותן של המשרפות. כידוע, מדינות חזקות ומתורבתות לא מיהרו לפעול בנחישות כדי למנוע את חיסולה של יהדות אירופה, וזאת בלשון המעטה. סברתי כי מאחר שהקרבנות היו יהודים, לאיש בעולם לא היה אכפת. שישה מיליון יהודים שילמו בחייהם את מחיר ההתנכרות, השנאה וחוסר האנושיות.

בעולם שלאחר מלחמת העולם השנייה קיוו אנשי מצפון רבים כי הלקח נלמד וכי דמם של בני אדם לא יהיה עוד הפקר. היו שהאמינו כי האנושות לא תוכל עוד להשלים עם הרג חפים מפשע על ידי שליטים אכזרים וצמאי דם, שליטים ברברים מודרניים המשתמשים בכלי נשק קטלניים.

ארגון האומות המאוחדות היה אמור להיות גורם בינלאומי מרכזי בשילוב הכוחות הנאורים לצורך התמודדות עם כוחות האופל.

התקווה התנפצה. בימים אלה נטבחים בסוריה אלפי בני אדם בירי תותחים ומרגמות ללא הבחנה - והעולם שותק ומשותק.

ארגון האומות המאוחדות לא מצליח לפעול כיוון שרוסיה וסין הטילו וטו במועצת הביטחון. האו"ם בקריסה, והוכח בעליל כי הוא חסר חשיבות ונעדר יכולת פעולה.

הנמר הסיני והדוב הרוסי

כבר לפני שנים רבות הכריז דוד בן-גוריון על האו"ם כעל ישות ארגונית חסרת משמעות. הדבר היחיד שעדיין יכול לאחד את הארגון הוא שנאת ישראל והציונות.

אירן עסוקה בייצור נשק גרעיני להשמדה המונית, וכל מדינות העולם יודעות כי מדובר בסכנה מוחשית, לא רק לישראל. במעבדות מבוצרות ומוגנות מועשר אורניום לקראת חימושן של פצצות אטומיות.

כל יום שעובר רק מקשה לבצע פעולה צבאית ומסכן מאות אלפי אזרחים אירנים, שיצטרכו לשלם את מחיר המתקפה על מאגרי פצצות אטומיות חמושות, ולכן על העולם הנאור לפעול באופן מיידי. מדינות המערב מנסות לגבש קואליציה להפעלת סנקציות כלכליות נגד אירן, ושוב רוסיה וסין מקשות את יישומן ומאפשרות לעקוף אותן.

כל מי שעיניו בראשו חייב לשים לב כי הולך ומתפתח ציר רשע מסוכן מאין כמותו. מדינות טרור מקבלות גיבוי ממעצמות גדולות וחזקות, שבסך הכל חוששות להמשך שלטונן שלהן. בכל רגע עלולה להתלקח מלחמה אזורית שעלולה לסחוף מדינות רבות למרחץ דמים.

עולם שאין בו מידה גדולה של בהירות מוסרית לא יוכל להתקיים לאורך זמן. כלי נשק קטלניים המפוזרים במקומות שונים בעולם בלי מעצורים מוסריים, מסכנים את האנושות כולה. אסור להשלות את עצמנו, המלחמה הקרה לא נגמרה, היא הולכת ומתחממת.

הנמר הסיני המתעורר עם הדוב הרוסי שקם מתרדמת מאיימים ומפחידים. ברגעים שכאלה ארצות הברית חייבת לגלות העזה ומנהיגות ולעמוד נחושה מול מעצמות חשוכות. אסור לה לעצום עין או להיות תמימה ורכרוכית. ארצות הברית הצילה את העולם במלחמת העולם השנייה, ולמרבה הפליאה היא צריכה לשוב אל השליחות האלוהית שהוטלה עליה לשמר את הגזע האנושי מפני אלה הקמים עליו להכחידו. חשוב וראוי שהשליחות תתבצע בהקדם. לכוחות האור אין מספיק זמן עד שתרד האפילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully