וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: ארנבות שמחליפות צבעים בחורף

5.2.2012 / 14:37

וגם: קוף מנדריל מוציא לשון, לינקס קנדי ממשפחת החתוליים בתיעוד נדיר לאחר 15 שנה, זאבים משחקים בשלג וכלב לבוש בקפוצ'ון במקלט לבעלי חיים

ארצות הברית: ינשוף לבן ממריא

ינשוף לבן כשלג ממריא לשמים בצילום של שירותי חיות הבר של ארצות הברית. צפרים מדווחים על עלייה משמעותית במספרים של ינשופים לבנים שמגיעים מהאיזור הארקטי למדינות ארצות הברית בחורף הנוכחי. על פי חוקרים, הנדידה בכמויות האלה לא קרתה מעולם ולא נצפתה על ידם.

דרום אפריקה: גורי טיגריס לצד אמם

גורי טיגריס דרום סין לצד אמם בשמורה הנמצאת 180 ק"מ דרומית לעיר בלומפונטיין, אחת משלושת ערי הבירה של דרום אפריקה. פרויקט "הצל את טיגריס דרום סין" הוא פרויקט הרבעה, בו גורים נולדים בדרך הטבע, ללא התערבות אדם, ולומדים איך להסתדר לבדם בטבע. רק 76 פרטים מזן זה קיימים בשבי, ואילו בטבע מספרם מוערך בכ-30 פרטים.

גיניאה המשוונית: קוף מנדריל מוציא לשון

קוף מנדריל, הידוע בשם "מונו" ("קוף" בספרדית), מוציא לשון בחווה לצד החוף האטלנטי, בבטה שבגיניאה המשוונית. המנדריל נחשב ליונק הצבעוני ביותר בטבע, אך ביישנותו ומהירותו מקשים אחר המעקב עליו.

סיביר: זוג ארנבות ארקטיות

זוג ארנבות ארקטיות, הקרויות גם ארנבות טונדרה (אזור בו הטמפרטורות נמוכות באופן קיצוני), באוויר הקר בגן החיות בקרסנוירסק, סיביר. הקור המקפיא בסיביר, שעומד בימים אלה על מינוס 35 מעלות צלזיוס, אינו זר לארנבות הללו, הרגילות לחיות במזג אוויר קיצוני גם באזור הטונדרה של אמריקה הצפונית. בתקופת החורף הקשה לובשת פרוותן את הצבע הלבן, על מנת ולהיטמע בשלג, ואילו באביב הופך צבען לכחלחל-אפרפר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ארצות הברית: לינקס קנדי בתיעוד נדיר

לינקס קנדי, הנראה בצילום של שירות חיות הבר האמריקאי, שייך למשפחת החתוליים. הוא טורף לילי בעיקר וחי באיזורים סבוכים וביערות, כך שקשה לראותו בטבע. פקחים דיווחו כי החתול הגדול נראה במדינת איידהו, ארצות הברית בפעם הראשונה זה 15 שנה.

דובאי: פינגווין קיסרי בקניון

פינגווין קיסרי הולך על משטח קרח בקניון האמירויות בדובאי במהלך תדרוך של כלי התקשורת בפתיחת פארק הסקי החדש. הפינגווינים שהגיעו מעולם המים בסן אטוניו, ארצות הברית עתידים להישאר בפארק החדש ולהוות את אחת האטרקציות המרכזיות בו.

נורבגיה: עיט זהוב טורף שועל אדום

עיט זהוב בוגר טורף שועל אדום ביער בצפון-מערב נורבגיה. על מנת לעזור לציפור נדירה זו במהלך החורף הקפוא, פקחי היער משאירים לה שועלים שניצודו, ובכך עוזרים לה למצוא מזון. האוכלוסייה האירופית של ציפור זאת נמצאת בעיקרה בנורבגיה ובשוודיה, שם היא מוערכת בכ-1500 פרטים.

טורקיה: שחף בנקודת תצפית מושלגת

שחף יושב בנקודת תצפית מושלגת על מגדל גלטה וצופה בעיר העתיקה של איסטנבול, עיר הנמל המפורסמת של טורקיה.

גרמניה: להקת זאבים משחקת בשלג

להקת זאבי טונדרה ארקטיים משחקים בשלג בגן החיות בפרנקפורט, גרמניה. זאבי הטונדרה הם תת מין של הזאב האפור ונחשבים לגדולים מאוד. משקלם הממוצע הוא כ-50 ק"ג ואורכם יכול להגיע לכשני מטרים. על אף שמצב שימורם בטבע טוב יחסית, הפרווה העבה שלהם מעמידה אותם בסכנה מפני ציידים, המוכרים אותה במחיר גבוה פי שניים מזה של זאבי היער.

פולין: כלב בקפוצ'ון

כלב לובש בגד מחמם המגן עליו מהקור המקפיא במקלט לכלבים עזובים בעיר ורשה, פולין. הקור המקפיא במזרח אירופה גבה את חייהם של למעלה ממאה בני אדם.

צ'כיה: ביזון בפראג

ביזון עומד במכלאתו המושלגת בכפר דרומית לפראג, צ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully