וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנה" מהשמים - רכבים לא מפסיקים לנחות בחצר

קובי דוד

2.2.2012 / 23:34

כבר ארבעה רכבים התדרדרו לחצר ביתו של תושב טבריה, המתגורר בסמוך כביש מסוכן. "פניתי לעיריית טבריה אבל הכל נתקל בדלתות אטומות". אתמול אירעה תאונה נוספת. צפו בתמונות

קשה להאמין: ארבעה רכבים נחתו בחצר ביתו של אלי שור, תושב טבריה, לאחר שהיו מעורבים בתאונות דרכים בכביש סמוך, והעירייה עדיין לא מצאה את הזמן כדי לנסות ולעצור את המחדל. שור מתגורר בשדרות ספיר, וביתו נושק לכביש תלול המטפס אל אזור טבריה עילית, בו אירעו למעלה משבע תאונות דרכים בשנים האחרונות.

כלי רכב נפלו לתהום בטבריה, פברואר 2012. אלי שור, ספק 500
למעלה משבעה תמונות כבר אירעו בכביש המסוכן/ספק 500, אלי שור

עשרות פניות נשלחו לעיריית טבריה במטרה להתקין מעקה בטיחות בכביש, אך בשטח שום דבר לא זז. "למעלה משבע תאונות אירעו בשנים האחרונות, כאשר ארבע מתוכן הסתיימו אצלי בחצר" אמר שור, "לפני כשנה רכב התהפך ונפל אצלי בחצר. פניתי לעיריית טבריה אבל הכל נתקל בדלתות אטומות ואף אחד לא מוכן לטפל בזה. זה חמור מאוד כי גם הולכי רגל יכולים להיפצע".

כלי רכב נפלו לתהום בטבריה, פברואר 2012. אלי שור, ספק 500
מהעריייה נמסר: "בזמן הקרוב יצא מכרז להקמת מעקה בטיחות, שמטרתו למנוע הידרדרות במקרה של החלקה ואיבוד שליטה"/ספק 500, אלי שור

התאונה האחרונה בשרשרת התרחשה אתמול (רביעי). ענבל ביטון, שנסעה על הכביש התלול במזג האוויר הסוער, איבדה את השליטה על רכבה, והחליקה אל המדרון התלול ונחתה בחצר הפרטי של שור. "קבלתי את אשתי במתנה", סיפר בעלה של ענבל, בני ביטון, בשיחה עם וואלה! חדשות. "זה יכול היה להיגמר באסון כבד. עיריית טבריה צריכה לקחת את האחריות לידיים ולהתקין מעקה בטיחות, אם אשתי לא הייתה חגורה יכולתי לאבד אותה. בעקבות האירוע אני אחגוג לה יום הולדת פעמיים בשנה ואודה על הנס שקרה לנו".

מעיריית טבריה נמסר בתגובה: "עיריית טבריה רואה חשיבות עליונה בשמירה על שלומם ואיכות חייהם של התושבים. בזמן הקרוב יצא מכרז להקמת מעקה בטיחות, שמטרתו למנוע הידרדרות במקרה של החלקה ואיבוד שליטה".

לפניות לכתב - davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully