וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונת שווא? עובדת חשודה שהעלילה אונס על מעסיקה

1.2.2012 / 20:43

תושבת תל אביב בת 36 הגישה תלונה על אונס נגד הבוס שלה. המעסיק טען בתוקף כי העובדת, עימה ניהל לטענתו פרשיית אהבים, ניסתה לסחוט אותו. כעת היא עצמה מצויה במעצר

האם אישה תיענש בגין הגשת תלונה כוזבת על אונס? בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרה של תושבת תל אביב בת 36, שנעצרה אתמול לאחר שעל פי החשד הגישה נגד הבוס שלה במקום עבודתה תלונה כוזבת בחשד לאונס. האישה חשודה כי עשתה זאת במטרה לסחוט ממנו כספים ולהשיג טובות הנאה. בחקירתה הכחישה את החשדות נגדה והוסיפה לטעון כי נאנסה בידי מנהלה, בעל תפקיד בכיר בעירייה במרכז הארץ.

לפני חודש וחצי הגישה החשודה תלונה במשטרת מרחב דן של מחוז תל אביב, לפיה הבוס הישיר שלה בעירייה ביצע בה מספר מקרי אונס והתנכל לה בעבודה. בשל ניגוד אינטרסים הועבר התיק לטיפולה של תחנת לב תל אביב, שהחלה לחקור את נסיבות המקרה וחקרה את הבוס תחת אזהרה בחשד לאונס העובדת שלו.

בחקירתו הכחיש את החשדות לאונס, ולעומת זאת סיפר לחוקרים כי הוא למעשה קורבן של המתלוננת, אשר לטענתו סוחטת אותו בתקופה האחרונה ומאיימת עליו כי תגיש נגדו תלונה בגין אונס במשטרה. לדבריו, כדי למנוע ממנה לעשות כן, דרשה ממנו העובדת כספים והטבות כגון קידום בעבודה.

"הראיות הינן מעבר לנדרש"

בהמשך החקירה, הודה האיש כי בינו לבין העובדת, שהתארסה לפני שבועיים ושלחה כבר הזמנות לחתונה, התנהלה מערכת יחסים מינית, אך הוא טען בתוקף כי יחסי המין היו לכל אורך הדרך בהסכמה. לאחר שבקרב החוקרים עלה החשד כי אכן מדובר בתלונה שקרית, זימן צוות החקירה את המתלוננת ועימת אותה עם טענותיו של הבוס. אתמול היא נעצרה בחשד
למסירת הודאה כוזבת, הדחה בחקירה וסחיטה באיומים.

בדיון בהארכת מעצרה הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב, קבע השופט אביחי דורון ש"ניכר כי הראיות לראיה זו (תלונת שווא, מ"ש) וכן לסחיטה באיומים ושיבוש הליכי חקירה הינן מעבר לנדרש לצורך שלב זה של הדיון (הארכת מעצר ראשונה). על כן הורה השופט על הארכת מעצרה של האישה בשישה ימים.

בתום הדיון אמר סנגורה של המתלוננת, עורך הדין אלון מור יוסף כי מרשתו עומדת מאחורי התלונה שלו ומכחישה את החשדות נגדה. "החשדות כרגע נחקרים ואני בטוח שבעוד מספר ימים יתבררו העובדות". כעת תצטרך המשטרה לקבוע האם אכן מדובר בתלונת שווא, אז ייסגר התיק בגין אונס נגד הבוס ואילו העובדת שלו תמצא עצמה על ספסל הנאשמים.

מקרים דומים מהעת האחרונה

החייל לא שם קונדום, החיילת בדתה אונס
חשד: צעירה בדתה שנאנסה ע"י מעסה בספא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully