וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מה כולל המירוץ הקשוח בעולם?

31.1.2012 / 2:59

תחרות "הבחור הקשוח", שנערכת כבר 25 שנה, משלבת קפיצה מעל אש, התפלשות בבוץ והליכה על חבל. לא מפתיע שהזוכה סיים את המירוץ כשדם ניגר מראשו. צפו באלפי המתחרים האמיצים

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

אם תחרות "אש הברזל" נשמעה לכם כאתגר, חכו שתראו את תחרות "הבחור הקשוח" הבריטית, אותה אפשר לסיים עם פנים מלאות בדם. בתחילת השבוע התקיימה בעיר אולד פטרון שבאנגליה התחרות המסורתית, זו השנה ה-25 ברציפות. במירוץ, שחלק יגדירו אותו כקשה בעולם, נאלצים המתחרים לרוץ, לטפס, לזחול ולהתפלש בבוץ.

למעלה מ-3000 בני אדם מרחבי העולם התחרו בקור, גשם וערפל כבד, שאותם הגדיר מארגן התחרות כ"מזג אוויר אידיאלי". מסלול הריצה כולל קצת פחות משלושה עשר קילומטרים, ובו שורת מכשולים הכוללת קפיצה מעל אש בוערת, טיפוס על גבעה בוצית חלקלקה, זחילה בתעלות מעופשות, הליכה על חבל ועוד.

למי שמעוניין להתחרות בשנה הבאה, כדאי לדעת כי התחרות נחשבת קשה כל כך, עד שכל המתחרים נדרשים לחתום על הצהרה לפיה הם מסירים אחריות מן המארגנים במידה ולא ישובו ממנה בחיים. ואכן, מצבו של הזוכה השנה לא נראה רחוק מכך. קנוט היילר, רופא מגרמניה, הגיע לקו הסיום בזמן של שעה,11 דקות ו-57 שניות, כשדם ניגר מראשו. "זה היה כל כך קשה היום, כי לא הייתי בכושר כמו בשנה שעברה, אז פשוט רצתי, רצתי, רצתי. רציתי לעבור את המכשול השנה בצורה טובה, אבל נפגעתי בראשי מהעץ", סיפר הזוכה המאושר. הוא לא היה הפצוע היחיד - 12 מהמתחרים לקו בהיפותרמיה וטופלו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully