וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ההרוג בשוד: "בסניף לא הייתה שמירה - ואבא נרצח"

קובי דוד

30.1.2012 / 16:38

לטענת המשפחה, בסניף הדואר התרחשו מספר מקרי שוד, והתושבים ביקשו מבעל המקום להציב בו שמירה. "לא ננום ולא נשקוט עד שנמצא את מי שהפך אותנו ליתומים", אמר בנו של ההרוג

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

בני משפחתו של דוד מושיאשווילי שנורה היום (שני) למוות במהלך שוד בסניף בנק הדואר בנצרת עילית, מפנים אצבע מאשימה דווקא אל המשטרה, שלטענתם לא עשתה מספיק כדי למנוע את השוד האלים וכדי לתפוס את הרוצח. בנו של דוד, שחר, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "אנחנו איבדנו אמון במשטרה. לא יעלה על הדעת שבנאדם נכנס לסניף של דואר, חמור מכך - שלא הייתה בו שמירה, יורה באוויר, רוצח את אבא שלי ומשתחרר חופשי עם השלל בידו".

שוד מזויין בנצרת עילית, הרוג אחד מירי, ינואר 2012. ערן גילווארג
זירת הרצח, היום. בתמונה הקטנה: דוד מושיאשווילי/ערן גילווארג

מושיאשווילי, בן 48, הותיר אחריו שישה ילדים ונכדה שנולדה אתמול. בני משפחתו סיפרו כי הבוקר הוא יצא לקבל את הקצבה החודשית שלו בדואר, וכשהגיע למקום השודד, הוא ניסה להגן על האנשים המבוגרים שהיו במקום ונורה בראשו. לדברי בני המשפחה, דוד עבר במהלך חייו שלושה אירועים מוחיים.

"אנחנו לא ננום ולא נשקוט עד שנמצא את מי שהפך אותנו ליתומים", הוסיף שחר. "לצערנו הכתובת הייתה על הקיר. זו לא הפעם הראשונה שמתבצע שוד בסניף הזה. לא פעם תושבי נצרת עילית ביקשו מבעל הבית להעמיד אבטחה בכניסה אך אבא שלנו שילם את המחיר והמחיר הוא כבד". באשר לסוגיית האבטחה, מהמשטרה נמסר כי "בשלב זה נמתין להתפתחות החקירה".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי החשוד בירי נכנס לסניף במטרה לשדוד אותו, מושיאשווילי ניסה לעצור אותו, אז ירה בו השודד בראשו, ונמלט מהמקום. צוותים של מגן דוד אדום פינו את מושיאשווילי לבית החולים העמק בעפולה, שם מת מפצעיו כעבור זמן קצר. במחוז הצפוני של המשטרה עורכים סריקות בסיוע מסוק אחר החשוד.

שי חג'ג', שהיה עד לאירוע , סיפר לוואלה! חדשות על שאירע: "נכנסתי לדואר כדי לשלוח מכתב רשום. לפתע השודד, שהיה חבוש בכובע גרב, דחף אותי בחוזקה. תוך שניות ספורות הוא החל לזעוק 'זה שוד! זה שוד! תביאו לי את הכסף'. הוא ירה שתי יריות, שאחת מהן פגעה במישהו. במקום היתה היסטריה מטורפת, לא הבנו מה קרה".

אזרח ניסה לעצור שוד בנק בצפון ונורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully