וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר הפריימריז: נתניהו דוחק בתומכיו לצאת להצביע

פנחס וולף

30.1.2012 / 17:00

בחשש מהפגנת כוח משמעותית של היריב משה פייגלין, קיבלו חברי הליכוד הודעה טלפונית מוקלטת מראש הממשלה, בה נקראו להצביע למרות מזג האוויר: "אם תישארו בבית, אחרים יבואו"

יח"צ - חד פעמי

"אם תישארו בבית מתוך הנחה שאנצח בלאו הכי, אז אחרים יבואו, יקבלו מאה אחוז מהאנשים שלהם, וזה לא משקף את הדרך שלנו, את דרך הליכוד. אני רוצה שאתם תבואו מאה אחוז" – כך אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בהקלטה שנשלחה אחר הצהרים (שני) טלפונית למתפקדי הליכוד, יום לפני הפריימריז לראשות המפלגה, בהם נתניהו מתחרה מול איש הימין משה פייגלין.

נתניהו לפוטין: מעריכים את עזרת רוסיה בכיבוי השריפה. לשכת העיתונות הממשלתית
"אני רוצה שאתם תבואו מאה אחוז". ראש הממשלה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

במחנהו של ראש הממשלה חוששים שפייגלין יצליח להביא את פעיליו כולם אל הקלפיות, בעוד שיתר חברי הליכוד יישארו בבתיהם, בשל מזג האוויר החורפי. נתניהו פנה אליהם, ואמר: "אני מבקש מכם לבוא מחר ולהצביע עבורי. אני צריך את התמיכה שלכם כדי שנוכל יחד להמשיך להנהיג את הליכוד ואת מדינת ישראל, בדרך שלנו ששומרת קודם כל על הביטחון, שמפתחת את הכלכלה, שדואגת לחברה, שעושה מהפכה בחינוך, בתקשורת, בהגנת הסביבה, ומעל לכל – שמחויבת למורשת שלנו, מורשת עם ישראל וארץ ישראל".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

נתניהו חושש שפייגלין יקבל יותר מרבע מהקולות

נתניהו המשיך ופנה לקהל תומכיו: "אתם מאה אחוז ליכודניקים, תבואו, תצביעו מחר במאה אחוז, כדי שנמשיך להוביל את המדינה בדרך הנכונה, בדרך שלנו – דרך הליכוד".

בליכוד מעריכים כי פייגלין יצליח לכל הפחות לשמור על כוחו, כפי שהופגן בפריימריז הקודמים בשנת 2007 – אז קיבל 23% מקולות חברי הליכוד, אם לא יגדיל אותו. ראש הממשלה, מצדו, לא רוצה להגיע למצב בו בפייגלין יתמכו יותר מרבע מחברי הליכוד, תוצאה שתאיר את המפלגה באור קיצוני מזה שרוצה ראש הממשלה לשוות לה.

פריימריז בליכוד - כותרות אחרונות
נתניהו מבטיח לפעילים: ”הליכוד בלי הצנחות”
נתניהו החליט להקדים את הפריימריז ל-31 בינואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully