וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: פילפילון מתחיל חיים חדשים

29.1.2012 / 14:13

וגם: כלב ישן באמצע סופת שלג ברומניה, דב משקפיים בן ארבעה חודשים לצד אמו, גוזל פלמינגו (לא ורוד עדיין) וכלב בהפגנה מול בניין הממשלה ברומניה

ניו יורק: נקר אדום בטן בסופת שלגים

נקר אדום בטן נתלה על מתקן האכלה בעת סופת שלג בעיירה נייאק שבמדינת ניו יורק.

קולומביה: דב משקפיים לצד אמו

דב משקפיים שנולד בשבי לפני ארבעה חודשים מצולם לצד אמו בגן החיות בקאלי, קולומביה. דובים אלה נמצאים בסכנת הכחדה חמורה ומספר הפריטים בעולם מוערך באלפים בודדים. הגורים שנולדים לאחר כשמונה חודשי הריון נולדים עיוורים, והאם היא המטפלת היחידה בהם עד להפיכתם לעצמאים כעבור כחצי שנה.

קולומביה: גוזל פלמינגו ורוד

פלמינגו ורוד שנולד לפני עשרה ימים בגן החיות בקלי, קולומביה. הפלמינגו נולד כשצבע פרוותו אפור, והוא מקבל את צבעו הוורוד מהמזון אותו הוא אוכל במהלך השנים, בעיקר מסרטנים בהם מצוי צבען בטא קורטן, שאחראי גם לצבעו הכתום של הגזר.

גיניאה המשוונית: לטאת אונגורו

לטאה, הידועה בכינוי "אונגורו" ברחובות בטה בגיניאה המשוונית. כמעט כמחצית משטחה של המדינה הקטנה מיוער, וקיימות בו אוכלוסיות רבות של חיות נדירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אוקראינה: כלב בהפגנה מול בניין הממשלה בקייב

כלב יושב סמוך לכרזה המשמשת במהלך מחאה מול בניין הממשלה בקייב, בירת אוקראינה. פעילי זכויות בעלי חיים יצאו להפגין כנגד תוכניות הממשלה להרוג כלבים משוטטים, כחלק מההכנות למשחקי הכדורגל של יורו 2012 שיתקיימו במדינה.

ישראל: בז ניצב על שלט בקיבוץ ניר עם

נקבת בז עומדת על שלט בקיבוץ ניר עם שבדרום ישראל. הבז המצוי הוא כיום הדורס הנפוץ ביותר בישראל, והוא ניזון מאכילת חרקים, ציפורים קטנות וזוחלים.

מלזיה: גור פילים נטוש ניצל באי בורנאו

חברים בארגון ההצלה של חיות הבר Sabah מצילים גור פילים בלהד דאטו שבאי בורנאו, מלזיה. גור הפילים, בן מספר שבועות, ננטש ככל הנראה על ידי אמו, ונמצא במטע לא רחוק מהעיר. גורי פילים מפסיקים לינוק רק בגיל שנה, כך שנטישה של פילון בגיל כה צעיר מהווה סכנה ממשית לחייו.

רומניה: כלב משוטט מנסה להתחמם בשלג

כלב משוטט ישן בשלג, בעוד אנשים עוברים לידו בעיר בוקרשט שברומניה. סופות השלגים ברומניה ביומיים האחרונים גרמו לכאוס במדינה ולסגירתו של הנמל המרכזי של הים השחור בעיר קונסטנצה.

ניקרגואה: גור פומה יגוארונדי

גור בן חודשיים של פומה יגוארונדי מוצג במנגואה, בירת ניקרגואה. היגוארונדי הוא חתול בר שנפוץ בעיקר בדרום אמריקה, מצב שימורו יחסית טוב בטבע, והוא אינו נמצא בסכנת הכחדה.

גרמניה: טלה מחפש את אמא

טלה מזן מרינו מנסה לקפוץ מעבר לגדר המכלאה כדי לחפש את אמו זמן קצר לפני שעת ההאכלה במרכז להרבעת חיות שבגרוס קרוטיז, גרמניה. מאות טלאים נולדו במרכז בשבועות האחרונים, ורבים מהם יימכרו לקראת חג הפסחא כשיגיעו למשקל של למעלה מ-40 קילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully