וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 8 נמצאה משוטטת רטובה בכביש ליד לוד

29.1.2012 / 0:01

בני זוג שנסעו סמוך לשדה התעופה בן גוריון, הבחינו בילדה ועצרו את רכבם: "היא לא לבשה גרביים והייתה קפואה". השניים הזעיקו את המשטרה וליוו אותה לתחנה, לשם הגיעה אמה

ילדה בת שמונה נמצאה אתמול (שבת) בצהריים משוטטת לבדה על כביש 40 סמוך למחלף לוד. בני זוג בשנות ה-40 לחייהם מהיישוב בית אריה שבשומרון, שהיו בדרכם לבילוי משפחתי עם שלושת ילדיהם הבחינו בה, עצרו את רכבם כדי לעזור לה והזעיקו את המשטרה למקום. הזוג מספר כי מצא את הילדה כשהיא מבוהלת ורטובה מהגשם והכניס אותה לרכבם על מנת להרגיע אותה. לאחר שהגיע המשטרה למקום הילדה מיאנה להיכנס לניידת והזוג שמצא אותה ליווה אותה ברכבם עד לתחנת המשטרה בלוד, שם המתינה לה אמה שהגיעה לדווח על היעדרה.

"היינו בדרכנו לתל אביב עם הילדים", סיפרה ל' שמצאה את הילדה המשוטטת, "קרוב לשדה התעופה בן גוריון הבחנו בילדה בשולי הכביש, כאשר ברור היה שהיא נמצאת במצוקה. עצרנו את הרכב ונסענו מעט לאחור. הילדה הייתה מפוחדת ומבולבלת. הבחנתי שהיא אינה לובשת גרביים והיא הייתה קפואה ורטובה מהגשם. הורדתי את הגרביים שלי ונתתי לה אותן".

לאחר מכן ניסו בני הזוג לדובב אותה ולהבין מה קרה לה. "היא בקושי דיברה. את המעט שאמרה אמרה בערבית. בעלי מבין קצת את השפה אך בכל פעם שניסינו לשאול מהיכן היא, היא התחילה לבכות", סיפרה. בני הזוג התקשרו למוקד 100 של המשטרה וניידת של משטרת התנועה הארצית הגיעה למקום וסרקה את הכביש עד שהבחינה ברכב העומד בשולי הדרך.

שוטר התנועה, רס"ב ברוך אדגה, ניגש אל הילדה וניסה לתקשר איתה. "היא נראתה מבוהלת וסירבה לדבר", סיפר, "נתתי לה מים ומסטיק ורציתי לקחת אותה לתחנת לוד". אך הילדה סירבה להתפנות בניידת והתעקשה להישאר עם בני הזוג. "היא לא הסכימה לעזוב לי את היד", סיפרה ל'. "נסענו איתה לתחנה. שם קיבלה אותנו שוטרת שהאירה פנים והביאה לילדה משהו לאכול. רק כשראיתי שהיא נרגעה וחשה בטוחה – עזבנו את המקום".

במקביל הגיעה אמה של הילדה, תושבת לוד, שהבחינה שבתה נעלמה ורצתה לדווח על היעדרה. שוטרי התחנה החליטו לערב את גורמי הרווחה בעיריית לוד, והילדה הוחזרה למשפחתה. "אני גאה בעצמי על מה שעשיתי היום", סיכמה ל', "אני שמחה שהילדים שלי היו איתי וראו את מה שעשינו. אני רוצה להאמין שכל אחד היה עוצר ופועל כפי שפעלנו".

(עדכון ראשון: 20:35)

  • עוד באותו נושא:
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully