וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא איחוד האמירויות שילם מכיסו חובות אזרחיו

ניר יהב

26.1.2012 / 17:48

השייח' חליפה בן זאיד אל נהאין העביר סכום של למעלה מ-540 מיליון דולרים על מנת לכסות את חובם של 6,830 מתושבי המדינה. חלק מבעלי החוב הכלואים בשל כך, ישוחררו בקרוב

לידיעת הקורא בנימין נתניהו: נשיא איחוד האמירויות, השייח' חליפה בן זאיד אל נהיאן, הורה להעביר סכום של יותר מ-540 מיליון דולרים על מנת לכסות חובות של 6,830 מתושבי המדינה. כלי התקשורת באיחוד האמירויות דיווחו הבוקר (חמישי) כי חלק מאותם בעלי-חוב מוחזקים בבתי הכלא, אולם בעקבות החלטת השליט לכסות את חובם, הם ישוחררו.

על פי הדיווח, החובות יכוסו רק לאלו שחובותיהם אינם עולים על מיליון דרהם (כ-270 אלף דולרים – נ.י). אלו שישוחררו מהכלא בעקבות הסדרת חובותיהם, ישלמו לממשלה רבע משכרם עד שיסיימו לכסות את חובם. במקביל הם יתחייבו שלא לקחת הלוואות נוספות עד שיסיימו לכסות את חובם.

לפני כמה חודשים הקים אל נהיאן קרן מיוחדת שמטרתה הייתה להעניק הלוואות בתנאים נוחים לאזרחים מעוטי יכולת, בעלי הכנסה נמוכה ולאזרחים שנקלעו לחובות קשים. אל נהיאן רצה לשים קץ לתופעת ההלוואות הפרטיות שהפכו למכת מדינה והיוו נטל כבד על האזרחים.

אל נהיאן מכהן כנשיא האמירויות מאז 2004. ב-2010, בעקבות המשבר הכלכלי שפקד גם את ארצו, הזרים אל נהיאן מאות מיליוני דולרים לקופת האיחוד. הבניין הגדול בעולם בדובאי קרוי על שמו: מגדל חליפה.

לפניה לכתב:
nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully