וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד הסגירה לישראל חשוד בניסיון רצח מ-2004

קובי מנדל

26.1.2012 / 11:46

לפני שמונה שנים, לפי החשד, ירה החשוד בבעל חנות ירקות בחיפה בשל סכסוך כספי. הוא נמלט להולנד, שם נאשם בביצוע רצח אחר. לאחרונה זוכה ושוחרר, וכעת הוסגר לישראל

עודד עזריאל, תושב חיפה בשנות ה-30 לחייו, הוסגר הלילה (רביעי) מהולנד לישראל כחשוד בניסיון רצח שאירע בעיר במאי, 2004, וכן בפריצת רכב ועבירות נוספות. על פי החשד, לפני שמונה שנים ירה החשוד בבעל חנות ירקות בעיר בשל סכסוך כספי ונמלט להולנד מיד לאחריו, כך נודע לוואלה! חדשות.

בשנת 2007 נעצר עזריאל בהולנד, והוחלט לגרשו לישראל. בדרכו למטוס שיביאו ארצה התוודה על רצח שביצע, לכאורה, בהולנד. בעקבות כך הוא נעצר על ידי הרשויות המקומיות, גם בגין עבירות נוספות שביצע לכאורה שם. בהמשך, הורשע בעבירת הרצח ובעבירות נוספות, ערער על ההרשעה וזוכה, בין השאר, מעבירת הרצח. ביום ההחלטה על זיכויו, הוחלט בהליך נפרד להסגירו לישראל בעקבות בקשת ההסגרה שלה.

הסגרתו של עזריאל נתבקשה לאחר שההליכים נגדו בוטלו בגין הימלטותו מן הארץ, כשתיק ההסגרה טופל על ידי המחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה, ובשיתוף פעולה עם חוליית האינטרפול במשטרת ישראל.

כעת הוא הוסגר לישראל, וההמשטרה תבקש מפרקליטות מחוז חיפה להאריך את מעצרו בגין הירי בחיפה, שהביא אותו להימלט להולנד מלכתחילה. הדיון, עם זאת, ייערך בהעדרו, משום שלאחר הסגרתו חש החשוד ברע, ופונה לבית החולים רמב"ם בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully