וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבל מי שמתארס: מי טינף את היער בהצעת הנישואים?

קובי דוד

25.1.2012 / 14:29

המחווה הרומנטית של צעיר שביקש את ידה של חברתו, גרמה לזבל וללכלוך רב ביער הנשיא. מטייל זועם העלה את תמונות המקום לפייסבוק שגררו מאות תגובות. קק"ל: רואים זאת בחומרה

הצעת הנישואים הפרטית הפכה לסערה פומבית בפייסבוק: מטייל שנכח אתמול (שלישי) ביער הנשיא גילה הררי פסולת שנותרו במקום מהצעת נישואים שהתקיימה ערב קודם לכן. המטייל החליט שאינו עובר על זיהום הסביבה בשתיקה והחליט לתעד את המקום ולהעלות את התמונות המפלילות לרשת.

הגולש צירף לתמונות של הצעת הנישואים תיאור קצר תחת הכותרת "הישראלי המכוער". "זהו סיפור על ישראלי מכוער. הוא רומנטי, אבל מכוער", כתב הצלם. "אתמול הוא קנה קצת זבל בצורה של בלונים, כוסות פלסטיק ובקבוקי יין נתזים זול והחליט להציע נישואין לחברתו. לא יודע ולא אכפת לי מה הוא והיא מרגישים אחד כלפי השנייה", אמר והדגיש את הזלזול שהוא חש ממעשיו של המזהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זהו סיפור על ישראלי מכוער. הוא רומנטי, אבל מכוער", כתב הצלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוך זמן קצר הפכו התמונות לעניין היום. גולשים רבים בפייסבוק שיתפו את התמונות והביעו את זעמם על הלכלוך הרב שהשאיר אחריו הצעיר ביער. מאות אנשים הגיבו בחומרה לנושא והכפישו את מעשיהם של בני הזוג.

הארוסה הטרייה לא נשארה חייבת וניצלה את הפלטפורמה שפתוחה גם בפניה בפייסבוק כדי להגיב. "רק לידיעתכם הצעת הנישואין הייתה בשעות הערב. המקום היה חשוך לא הייתה שום אפשרות לנקות את המקום. בבוקר שלמחרת המקום נוקה. האדם שהפיץ את התמונות אולי הקדים אותנו בקצת אז פעם הבאה שיברר דברים לפני שהוא מפיץ דברים כאלה, כל כך בזלזול וכל כך ברמה נמוכה, אך ורק על מנת להשבית שמחות, אבל הכל בסדר הוא את ההודעה האישית ממני כבר קיבל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יערני הקרן הקימת נתקלו הבוקר בזיהום היער ומשעות הבוקר החלו בפעולות ניקוי הלכלוך והשבת המצב לקדמותו. גורמים בקק"ל אמרו ש"חבל מאד שיש חלק מהציבור, קטן אמנם, שאינו מנקה אחריו ואף מזהם את הטבע והיערות. אנו רואים זאת בחומרה".

עוד הוסיפו בקק"ל: "לתשומת לבם של הציבור ביערות מחולקות שקיות אשפה חינם, בחניונים מוצבים במקומות בולטים פחי אשפה גדולים והציבור מתבקש להיעזר ולהשתמש בשירותים אלו כדי לשמור על היערות והטבע נקיים". עם זאת הדגישו בקרן כי לאחרונה יש שיפור רב בקרב הציבור שמבלה ביערות. "זו הזדמנות לקרוא שוב לציבור לשמור על הניקיון על מנת להשאיר את היערות נקיים ובטוחים".

צפו: קיבלה הצעת נישואין, התעלפה והתמוטטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully