וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבים שבצל: מופע התרמה עם אורנה בנאי ועידן אלתרמן

24.1.2012 / 9:13

ערב סטנד אפ שייערך ביום ד', 25 בינואר 2012, במועדון הקאמל קומדי קלאב מוקדש לגיוס תרומות לעמותת "הכלבים שבצל". אתם מוזמנים לצחוק כדי שלכלבים לא יהיה כל כך עצוב

"אני מבחינתי מרגישה זכות להכיר את הבנות האלה, של 'הכלבים שבצל'", אומרת השחקנית אורנה בנאי, שתופיע מחר (ד', 25 בינואר 2012) בקאמל קומדי קלאב בתל אביב בערב התרמה שכל הכנסותיו קודש לעמותה, "הבנות האלה מגיעות למקומות הכי עצובים בעולם. הן גיבורות שעוברות תופת, ואני מקווה שנוכל לתת להן כוח". יחד עם בנאי יופיעו השחקן עידן אלתרמן והסטנדאפיסטים יונתן ברק, שאולי בדישי, עידן בן דוד, דניאל כהן וארז קליימן, כולם בהתנדבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבנות האלה מגיעות למקומות הכי עצובים בעולם". ערב סטנד אפ-התרמה לעמותת "הכלבים שבצל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתה מחוסר מקום או מחלה

עמותת "הכלבים שבצל" הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי שבע בנות צעירות בשנות ה-20 לחייהן, כאשר מטרתה היא הצלת כלבים המיועדים להמתה בהסגרים עירוניים. כל מספר שבועות מקבלות בנות העמותה רשימה של כלבים נטושים המועמדים להמתה, חלקם מומתים מחוסר מקום ואחרים בעקבות מחלות (שאת רובן חטפו בהסגר). עם קבלת הרשימה, נוסעות הבנות לצלם את הכלבים בהסגר ומעלות את התמונות לפייסבוק, יחד עם בקשה לעזרה לבתי אומנה או מאמצים ותרומות כספיות שיעזרו להם להמשיך את פעילותן החשובה ומצילת החיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלה בכל מחיר, גיל ומצב. אחת מבנות "הכלבים שבצל" עם מועמד לאימוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש לה עוד כמה שנים טובות לחיות"

העיקרון המנחה את בנות העמותה הוא הצלה בכל מחיר, גם אם הכלב חולה או מבוגר מאוד, הן מתעקשות להוציאו על מנת לרפאו ולהעניק לו איכות חיים בשנים שנותרו לו לחיות. הצלת חיי הכלבים בכל תנאי מייקרת עלות פעילות העמותה, שכן הן נדרשות לטיפולים וטרינריים רבים.

"ברשימת ההמתה האחרונה הצלחנו להציל כלבה בת עשר הסובלת מכשל ריאות כרוני. היא נמצאת כרגע בטיפול, ויש לה עוד כמה שנים טובות לחיות", מספרת נטע דר, אחת מבנות העמותה. "אנחנו רוצים למצוא לה בית שייתן לה חיים חדשים, ומבטיחות לספק למשפחה את האוכל המיוחד הנדרש לה", היא מוסיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא נמצאת כרגע בטיפול, ומועמדת לאימוץ. כלבה בת עשר שניצלה מהמתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, הבנות שמקבלות פניות טלפוניות רבות, מסתובבות ברחבי הארץ ומנסות להציל כמה שיותר כלבים ולמצוא להם בתים. "לפני שבועיים", מספרת דר, "התקשר אלינו בחור שמצא ברחוב כלב שחולה במחלת פרווי ועבר התעללות בידי ילדים. הוא פנה אלינו שנעזור לו בגיוס תרומות מפני שאין לו כסף והטיפולים יקרים. הצלחנו לגייס את התרומות, והכלב טופל ואומץ על ידי הבחור שמצא אותו".

כיום נמצאים תחת חסותן של הבנות כמאה כלבים שמחפשים בית ונמצאים בפנסיונים המשקמים את הכלבים על מנת שימצאו בית מאמץ. יחד עם הבנות פועלים עשרות מתנדבים העוזרים בהסעות, בחיפוש בתים אומנים ומאמצים ובגיוס תרומות. "מספר הכלבים שצריך להציל גדול מדי יחסית לכסף שאנחנו מצליחות לגייס", אומרת נטע.

"כשהן קוראות לי, אני מתייצבת"

אורנה בנאי. אביב חופי
תופיע עם עידן אלתרמן ועוד סטנדאפיסטים בהתנדבות. אורנה בנאי/אביב חופי

ערב ההתרמה נועד לתת לבנות רוח גבית שתעזור להן להמשיך להציל עוד כלבים. "לצערי יש אנשים בלי לב שנוטשים את הכלבים שלהם, והבנות האלה הן פשוט מלאכיות, לכן כשהן קוראות לי, אני מתייצבת", מספרת אורנה בנאי, שתופיע בערב ההתרמה עם חומרים חדשים לקראת מופע שתעלה בקרוב, אותו כתב רמי ורד.

עד היום נמכרו כמחצית מהכרטיסים למופע, והבנות מקוות שעוד הרבה אנשים יבואו לצחוק, כדי שהן יוכלו להציל עוד הרבה כלבים עצובים.

ערב התרמה למען "הכלבים שבצל", יום ד' 25 בינואר 2012, בשעה 21:00, מתחם ?הקאמל קומדי קלאב?, נחלת בנימין 52, תל אביב. עלות כרטיס 90 שקל, תרומה להצלת כלבים ממוות. מספר הכרטיסים מוגבל.
לפרטים והזמנות:
נטע: 054-6300322, לידיה: 050-3919103, הדר: 052-8838805.

עוד בנושא: מלאכיות מצילות: עמותת "הכלבים שבצל" מצילה כלבים נטושים מהמתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully