וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופתי של ירושלים והיהודים

ד"ר ראובן ברקו

23.1.2012 / 8:17

מאז מינויו לתפקידו כמופתי של ירושלים הוא משמיע את דברי ההסתה מעל כל במה. בשבוע החולף השתתף באירוע לרגל יום הייסוד ה-47 של ארגון הפת"ח באיצטדיון הספורט בצור באהר שבירושלים, שכונה לטובת העניין "מצודת פייסל אל-חוסייני".

בכנס זה השתתפו "השר לענייני ירושלים" עדנאן אל-חוסייני ובכירים רבים אחרים ברשות הפלשתינית, ובהם האסירים המשוחררים, כולל המשוחררים מקרב ערביי ישראל. כמו בכנסי הפת"ח האחרים, השמיעו בכירי הפלשתינים קריאות קיצוניות להצלת ירושלים ולשחרורה של פלשתין כולה, על עריה חיפה, נצרת ויפו.

בכנס, בפעם המי יודע כמה, שב המופתי, מוחמד חסין, וציטט בנאומו כתקליט שבור את הטיעון, המיוחס לשליח מוחמד, שלפיו אירועי אחרית הימים לא יתרחשו אלא אם כן יחוסלו היהודים בידי המוסלמים. לפי האיסלאם, ביום זה תפתח אפילו אבן את פיה ותסגיר כל יהודי המתחבא מאחוריה. רק שיח ה"ע'רקד" המסתורי (כנראה ה-Nitraria) יספק ליהודי מקלט ממותו הוודאי.

חגיגות ברמלה בעקבות שחרור 550 אסירים ביטחוניים מישראל לגדה, דצמבר 2011. רויטרס
בכנס זה השתתפו "השר לענייני ירושלים" עדנאן אל-חוסייני ובכירים רבים אחרים ברשות הפלשתינית, ובהם האסירים המשוחררים, כולל המשוחררים מקרב ערביי ישראל/רויטרס

קיצוני האיסלאם טוענים שהמתנחלים מרבים כיום לשתול עץ זה "בשטחים השדודים", ביודעם את גורלם. כצפוי, הועלה בכנס גם הציטוט מהקוראן המכנה את היהודים צאצאי הקופים והחזירים.

ביידיש אומרים "אהט אער געזוגט", דהיינו: מילא, אז הוא עוד פעם אמר. ואכן, המופתי ציטט מהמקורות האיסלאמיים, ואם ייחקר במשטרה על הסתה הוא אפילו יצליח להפוך את עצמו לגיבור איסלאמי עולמי בעיתוי הנוכחי. אלא שנאומי אל-אקצא שיקפו מאז ומעולם את המיית ליבם וכוונותיהם של מנהיגי הטרור הפלשתיני, תוך שהם מסתייעים - כקוד תפעולי - במערך האמונה והמסורת האיסלאמית להבערת ההמונים. כמו חאג' אמין אל-חוסייני, שיבח המופתי מוחמד חסין את הקרבת הלוחמים ונשא הבטחה לאל ולמוג'אהדין העושים בדרכו.

הבעיה בדברי הבלע של המופתי היא שמדובר ב"קול אדוניו", אבו מאזן, וזאת כשאצלנו עדיין מאמינים שהחמאס התמתן ושאש"ף נהיה ציוני. האמת היא שהפלשתינים הפנימו כי חלום ירושלים כבירתם נגוז, שכן "מיליונר יהודי אחד עשה מה שלא הצליחו לבצע מדינות ערב כולן". עתה מניחים הפלשתינים את כל יהבם על ה"צונאמי" האיסלאמי שסביבנו, ושבים ומקצינים עמדותיהם.

על הפרק נותר רעיון שחרור פלשתין כולה ברוח האיסלאם תוך הונאת האומות. השיטה הפעם תהיה התפרצות המונים בסגנון משוכלל של האינתיפאדה הראשונה עם לקחי "כיכר השחרור", לצד אחדות עם חמאס. אם לקחת ברצינות את דברי המופתי, ישראל לא צריכה להתגונן מפני הטבעתה במסתננים, שטף הטרור, איחוד המשפחות הפלשתיניות או טבח בידי המוסלמים - עדיף לנו לשתול עצי ע'רקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully