וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כגרכרק'כרק'כ

קובי מנדל

19.1.2012 / 19:37

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת ההרוגים בתאונה שאירעה הבוקר (חמישי) בכביש 804, סמוך לכפר ואדי סלאמה. מוחמד סוועאד בן 20, תושב ואדי סלמה והאחיות שירין ואיבנה סוועאד, גם הן תושבות הכפר. מוחמד ישב לצידו של הנהג הצעיר שסטה מרכבו ואילו שתי האחיות נסעו ברכב שהיה בנתיב הנגדי.

מחקירת נסיבות התאונה הקטלנית שאירעה בקטע הכביש שבין צומת כפר ראמה לוואדי סלאמה מתברר כי הנהג שסטה מנתיבו וגרם לתאונה הוא צעיר בן 19 מהכפר. הצעיר, נהג חדש, נפצע קשה בראשו והוא הועבר מבית החולים זיו בצפת לבית החולים רמב"ם בחיפה. הצעיר שנהג בפולקסווגן בורה סטה מנתיב הנסיעה לנתיב הנגדי והתנגש ברכב מאזדה שממולו. כתוצאה מההתנגשות המאזדה עלתה באש ושתי האחיות שנסעו ברכב נספו. התאונה הפכה לתאונת ששרת כאשר רכב קיה שנסע מאחורי המאזדה התנגש בו ואף הוא עלה בלהבות. רכב רביעי שהגיע מאחור התנגש בכלי הרכב שהיו לפניו ונוסעיו נפצעו קל. מרבית הנפגעים הם תושבי הכפר ואדי סלאמה מחמולת סוועאד.

3 הרוגים בתאונת שרשרת בגליל העליון. ערן גילווארג, אתר פאנט,
3 הרוגים בתאונת שרשרת בגליל העליון/ערן גילווארג, אתר פאנט

אדם סוועאד, בן 20, סיפר שהגיע למקום מיד לאחר התאונה. לוואלה! חדשות אמר סוועאד כי "הייתי בדרך לעבודה, כשהייתי במרחק של כחמישה קילומטרים מהמקום, הבחנתי בשריפה וכשהגעתי ראיתי ארבעה כלי רכב שהתנגשו, כששניים מהם עולים באש והשלישי לידם. התקרבנו לאוטו, הזזנו אותו מהאש ושני הנוסעים בו היו עדיין בחיים, אבל עד שהגיע האמבולנס אחד מהם מת".

סוועאד הוסיף כי "שתי המכוניות עלו באש לאחר שהתנגשו זו בזו, לקחנו את אמצעי הכיבוי שמצאנו והתחלנו לכבות את האש. הצלחנו להזיז את המכונית למרחק של כ-20 מטרים מהשריפה, כשאחד הפצועים זועק לעזרה".

עד ראיה אחר טען שמד"א לא הגיע בזמן, ולכן אחד הפצועים מת. "הבחור מת בידיים שלנו כי האמבולנס איחר. מדובר בבן משפחה, זו בושה וחרפה שכוחות ההצלה לא הגיעו בזמן. במגזרים אחרים זמן התגובה קצר הרבה יותר, אולי זה קשור לצבע העור של ההרוג".

בתגובה לטענות לפיהן הגיעו האמבולנסים באיחור למקום, מסר דובר מד"א דייויד פישר כי למקום הגיעו ארבע ניידות טיפול נמרץ וארבעה אמבולנסים. לדברי הדובר, ההודעה התקבלה במוקד מד"א בשעה 7:35 בבוקר, והניידת הראשונה הגיעה למקום ב-7:44. עוד נמסר כי כל הנפגעים פונו מהשטח עד השעה 8:02.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully