וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כלבים מקסימים נוסעים במכונית ומוציאים ראש מהחלון

22.1.2012 / 11:07

כשנוסעים בכביש או תקועים בפקק, אחד המראות שיכולים להרים את מצב הרוח הוא כלב משרבב את ראשו מהחלון. קליפ יצירתי שהועלה לרשת הופך את הכלב לחיה הכי קולית בסביבה

אם תשאלו בעל כלב ממוצע מדוע הכלב שלו מוציא את ראשו מהחלון, הוא בוודאי יענה לכם שהוא רוצה ליהנות מהרוח ומראות המעניינים שבדרך. התשובה אמנם נכונה, אבל חלקית, שכן את עיקר ההנאה סופג הכלב מהריחות המתחלפים בדרך, שניתן לתאר אותם כמו פלטת צבעים מרהיבה.

בניגוד לחוש הראיה, שהוא פחות מפותח מזה של בני האדם, ניחן הכלב בחוש שמיעה ובחוש ריח מפותחים פי כמה, המאפשרים לו חוות את העולם בצורה שונה. עבור כלב, שהוא בעל פי 40 קולטני ריח מלבני אדם, הריחות מחוץ לחלון הרכב בשילוב הרוח הנושבת הם חוויה אולטימטיבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד המראות הכי מלבבים. כלב נוסע במכונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יחד עם זאת כדאי לשמור על כמה כללים שישמרו על בטיחות הנהג והכלב בנסיעה: בראש ובראשונה כדאי לזכור כי כלבים לא מורגלים בנסיעות, ולכן צריך להרגילם בהדרגה בנסיעות קצרות. בנוסף עדיף לא לתת לכלב לאכול לפני הנסיעה, מחשש שיקיא, וכמובן לא לפתוח את החלון עד סופו על מנת שהכלב לא יקפוץ לכביש וייפגע. עכשיו אתם מוכנים להיכנס כבר לאוטו עם הכלב שלכם, ולנסוע עד מעבר לאופק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully