וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השוטר שנהרג איבדה בכביש גם את בעלה הקודם

רמי שני

17.1.2012 / 14:30

רס"מ ירון הראל נהרג כשמכונית פגעה באופנוע עליו רכב לתחנת קריית מלאכי. הוא הותיר בת קטנה, ורעייה שבעלה לשעבר נהרג אף הוא בתאונת דרכים. הוא ייטמן בצהריים ביישוב ניצן

הטרגדיה הכתה בליאת הראל בפעם השנייה: בעלה, ירון הראל, נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת אופנוע בכניסה למושב אביגדור שבחבל לכיש. מדובר בבעלה השני של ליאת, שאיבדה את בעלה הראשון אף הוא בכבישים לפני 11 שנים.

רב-סמל מתקדם ירון הראל, רכז מודיעין במשטרת קריית מלאכי נהרג כשמכונית מסחרית שנסעה לכיוון צפון לקריית מלאכי, פגעה בו והוא נפצע באורח אנוש. צוותים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. במשטרה מעריכים כי הנהג שפגע בהראל לא נתן לו זכות קדימה, ובודקי תנועה חוקרים את נסיבות התאונה

חבריהם של השניים סיפרו, כי הם רכשו כבר חלקת קרקע כדי לבנות עליה בית קבע למשפחה. "ירון הוא מלח הארץ" סיפר דודה של ליאת, דוד וזאנה, "הוא למד לתואר ראשון והיה נאמן ומסור למשפחתו. זאת אבדה גדולה מאוד".

בבית המשפחה שרר הלם גדול כשהגיעה הידיעה על מותו של ירון וליאת התקשתה לקבל את הבשורה המרה. לביתה הגיע צוות של המשטרה, מלווה בעובדים סוציאליים ובאנשי המועצה האזורית חוף אשקלון, שבאו לתמוך בה. זמן רב היא לא עיכלה את הבשורה ורק לאחר שיחות ממושכות, היא הבינה שירון בעלה נהרג.

הראל, בן 35 במותו, נולד בכפר סבא, ובשנים האחרונות התגורר ביישוב ניצן. לדרום הארץ הוא הגיע בעקבות אשתו. לשניים יש ילדה כבת שלוש. הראל שירת בעבר ביחידת "אתגר", שנועדה לפצח מקרים של גניבות כלי רכב. לאחרונה עבר לשרת במשטרת לכיש. הלווייתו התקיימה אחר הצהריים בבית העלמין ביישוב מגוריו. משפחתו ביקשה שהטקס ייערך בפרטיות.

את בעלה הראשון איבדה ליאת בתאונה שאירעה בעת שנסעה עמו לאירוע שבת חתן של אחיה לפני 11 שנים. בדרך, התהפכה המכונית שלהם והבעל עמית שיק, נהרג. היא הייתה אז בת 19 והוא בן 22 וטרם נולדו להם ילדים. ליאת שבה להתגורר אצל הוריה בנווה דקלים, הכירה את ירון הראל ונישאה לו. במהלך ההתנתקות, עברו השניים עם הוריה של ליאת להתגורר ביישוב ניצן, שהוקם למפוני ההתנתקות. לבני הזוג נולדה ילדה לפני שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully