וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל אילוצי אבטחה: נתניהו נאלץ לאכול במטבח האחורי

פנחס וולף

17.1.2012 / 0:30

ראש הממשלה רצה לאכול שיפודים עם פעילים וח"כים מהליכוד בכנס בנתיבות, אך בגלל שיקולי האבטחה, נאלץ לאכול את ארוחת הערב במטבח הקר של אולם האירועים. בתפריט: גבינה לבנה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע שלשום בערב (ראשון) לכנס פעילי ליכוד בנתיבות, וכובד בארוחת ערב צנועה למדי. בתום הטקס, פנה נתניהו למאבטחיו, ואמר כי ברצונו לצאת להתייעצות עם שרים וחברי כנסת במסעדת שיפודים באזור. הוא אף הציע שהנוכחים בכנס יזמינו מנות מהמסעדה, אך מאבטחי ראש הממשלה מנעו להגיע אליה בעצמו, מחשש לביטחונו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם מופז היה יודע שראש ממשלה נאלץ לאכול גבינות במטבח קר - כנראה שהיה מוותר על התענוג"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשל שיקולי האבטחה, נותר ראש הממשלה באולם האירועים "לגסי" בשדרות, וכדי להשביע את רעבונו נאלץ לשבת במטבח, בטמפרטורה נמוכה מאוד - ולאכול גבינות. "אם מופז היה יודע שראש ממשלה נאלץ לאכול גבינות במטבח קר – כנראה שהיה מוותר על התענוג", התבדח אחד הנוכחים במקום.

ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד), שנכח אף הוא בישיבה, כתב סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו, ותיאר את המקרה האירוני. "לאחר שהשב"כ לא מאשר לנתניהו עצירה בשיפודיה מקומית, מתפנה סוף סוף לאכול משהו... בחדר קירור של אולמי 'לגסי', בין חדר הסלטים לחדר עגלות הכלים, ובטמפרטורת מקרר, כשעל השולחן גבינה לבנה, פרוסות לחם, פלחי אשכולית, צימוקים, גרגירי רימון וענבים".

שאמה הוסיף עוד: "חלק מהשרים פרשו עקב הקור, ואלו שנשארו, החלו להתלבט בקול רם, אם הם באמת רוצים להיות ראש ממשלה בישראל".

לפניות לכתב: pinchas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully