וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שעמם לי": התחזה לחייל והפעיל צופרים ברעננה

16.1.2012 / 20:30

תלמידי ומורי בית הספר "רימון" ברעננה נקלעו היום בעל כורחם ליוזמה משונה של תושב השרון, שהציג עצמו כנציג פיקוד העורף והפעיל את צופרי בית הספר. "התגעגעתי לימי כחייל"

תושב השרון בן 20 נעצר אתמול (ראשון) לאחר שהתחזה לנציג פיקוד העורף והפעיל את צופרי החירום בבית הספר "רימון" ברעננה. בחקירתו הודה כי ביצע את המעשה "מתוך שעמום", וכי התגעגע לימיו כחייל בפיקוד העורף. הצעיר תכנן את המעשה בקפידה: הוא הגיע לפגישה עם קצין הביטחות של עיריית רעננה, הציג עצמו כנציג של פיקוד העורף, הראה תעודה ישנה שלא החזיר לצבא וביקש לקבל לידיו את רשימת הצופרים הפעילים בעיר.

לאחר שקיבל את הרשימה לידיו, עשה דרכו לבית הספר "רימון" ברחוב משה דיין בעיר שהופיע בה. בהגיעו לבית הספר פנה הצעיר לשומר וביקש להיכנס, שוב כנציג פיקוד העורף, אלא שהשומר הבחין כי ברשותו אקדח וסרב להכניסו. הצעיר הבין כי על מנת שיוכל להיכנס עליו להיפטר מאקדחו, ניגש לרכבו, השאיר בו את האקדח שמאוחר יותר התברר כמצית דמוית נשק וניגש שוב לשומר, שהפעם אפשר את כניסתו.

לאחר שנכנס פנה לאב הבית וזה הוביל אותו היישר למערכת הכריזה של בית הספר. הצעיר אחז במיקרופון והודיע לכולם כי הוא מתכוון להפעיל את הצופרים, פתח את מערכת הבקרה באמצעות מפתח שהיה ברשתו מימיו כחייל בפיקוד העורף והפעיל את הצופרים פעמיים ברציפות.

הפעלת הצופרים גרמה לבהלה בקרב התלמידים, בתי הספר באזור והתושבים, אשר בעקבותיה הוזעקו שוטרים מתחנת כפר סבא והגיעו למקום. לאחר בירור קצר הם עיכבו את הצעיר לחקירה בתחנה והוא נעצר בסיום חקירתו. היום שחרר אותו בית משפט השלום בכפר סבא בתנאים מגבילים.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully