וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהלים חזרו לשדרות רוטשילד - ופונו לפנות בוקר

ענת שלו

16.1.2012 / 7:56

דפני ליף ופעילים נוספים נטעו אוהלים בשדרה שבה נולד המאבק החברתי בחודשי הקיץ, אך הם פונו ממנה כעבור שעות ספורות. מוקדם יותר התקיימה הפגנה נגד פינוי מאהל התקווה

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

חצי שנה ויום מאז תחילת המחאה החברתית, שוב פורקו לפנות בוקר (שני) אוהלים שפעילים - ובהם אחת ממנהיגות מחאת האוהלים, דפני ליף - הקימו בשדרות רוטשילד. סמוך לשעה 02:30 הגיעו למקום פקחי עיריית תל-אביב, מלווים בשוטרים, ופינו את שלושת האוהלים שניטעו בשדרה. ליף אמרה בעקבות האירועים כי "הגעתי כסקרנית, יש פה שני אנשים עם גיטרה, והחלטתי להקים אוהל שנמצא בסכנת פינוי, אחרי שהאוהלים הקודמים פורקו. הגעתי כדי לוודא שישימו לב שלא באמת הלכנו לשום מקום. אני ממליצה לכולם להגיע לכאן".

אתמול יצאו פעילי המאבק החברתי להפגנה מול עיריית תל אביב, במחאה על פינויו המביש, כלשונם, של מאהל שכונת התקווה, שלווה במעצרים אלימים ולא-חוקיים של קשישים ואימהות. כ-150 פעילי המחאה הפגינו נגד פינוי מאהל התקווה ומחו על הגזרות החדשות של הממשלה, בהן עליה נוספת במחירי החשמל ובמחירי התחבורה הציבורית.

ההפגנה הסתיימה עם 11 עצורים, בהם יגאל רמב"ם, מראשי מחאת האוהלים, ויעל בן יפת, שכיהנה כחברת מועצת עיריית תל אביב מטעם "עיר לכולנו". המפגינים ניסו לחסום את רחוב אבן גבירול, וקראו "לא רוצים דירות יוקרה, רוצים את העיר בחזרה" ו-"לא לפנות בלי פתרונות".

שוב: סתיו שפיר נעצרה בפינוי מאהל שכונת התקווה

לפניות לכתבת: anat.shalev2184@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully