וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לאחר הסופה - אתר החרמון נפתח לגולשים

קובי דוד

15.1.2012 / 14:32

לאחר שבוע של סופות שלגים ומזג אוויר סוער נפתח אתר החרמון לגולשים, אולם באופן חלקי בלבד. מספר מסלולים נותרו סגורים בשל הערפל הכבד והעננות שכיסתה את ההר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יובל בן אבו, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

כ- 1000 מבקרים מכל קצוות הארץ הגיעו הבוקר (ראשון) אל אתר החרמון הצפוני שהתכסה בכמויות גדולות של שלג בסוף השבוע האחרון. בתור לקופה נדחקו מאות משפחות וגולשי סקי שהגיעו במיוחד כדי לפתוח את עונת השלג לשנת 2012 - שהגיעה באיחור קל.

אולם, מזג האוויר המעונן והערפל הכבד שכיסה את חלקו העליון של האתר גרם לאכזבה גדולה בקרב גולשי הסקי. הנהלת האתר החליטה לפתוח רק שני מסלולי גלישה בלבד: אזור הרכבל הבינוני ומסלול "ואדי חתול". "הגעתי במיוחד מירושלים כדי לגלוש על השלג", סיפר הגולש ניר קציר בהתרגשות. "קיוויתי שכל האתר יהיה פתוח כדי שנוכל לגלוש בכל המסלולים הקיימים במקום".

"הגענו במיוחד לעלות על הרכבל"

גולש נוסף, עמי אלימלך, סיפר כי "אי אפשר להסביר במילים את ההרגשה והאדרנלין המטורף שזורם לך בכל הגוף שאתה גולש. אני מקווה שבימים הקרובים מסלולי הגלישה ייפתחו וכך נוכל לגלוש בהנאה בכל האתר".

האטרקציה המפורסמת ביותר באתר החרמון עבור כל בני המשפחה - רכבל המבקרים שמטפס לפסגת החרמון ויורד בחזרה - נחסמה לעלייה של ילדים מתחת לגיל 14, עקב תנאי מזג האוויר והערפל הכבד. "הבנים שלי הגיעו במיוחד כדי לעלות על הרכבל, אבל לא יכלו בגלל מזג האוויר", סיפרה תקווה דהן מפתח תקווה. "לקחתי יום חופשה מהעבודה והחלטנו שאנחנו נוסעים לחרמון, בהתחלה הם נורא התאכזבו אחרי זה שתינו שוקו חם והם נרגעו", אמרה.

גם בימים הקרובים מזג האוויר צפוי להיות סוער וקר עם ערפל כבד. "אנחנו מצפים בכיליון עיניים לימים שטופים של שמש כדי שכולם יוכלו לגלוש וליהנות באתר", סיפר מנכ"ל אתר החרמון לשעבר מנחם ברוך, והוסיף כי "עבדנו מאוד קשה כדי לאפשר למבקרים שהגיעו לגלוש על השלג. הכי חשוב שהאתר נפתח ומזמין את כל עם ישראל להגיע בהמוניו".

עוד בנושא

סופת שלגים בחרמון, מעל מטר שלג נערם
לבן כחול-לבן: סוף השבוע החורפי והמושלג בתמונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully