וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שליט נכנס לעניינים: פתח חשבון בפייסבוק

קובי דוד

15.1.2012 / 13:35

לאחר חמש שנים וחצי בשבי חמאס, מקדיש גלעד שליט את זמנו להשלמת פערים. הרשימה המוקפדת כוללת 17 חברים בלבד. "הפייסבוק הפך לחובה, גלעד הרגיש צורך להיות מחובר"

גלעד שליט חוזר לשגרה ואין סימן טוב יותר לכך מאשר פתיחת חשבון ברשת החברתית הנפוצה בעולם, פייסבוק. מאז ששב לישראל אחרי חמש שנים וחצי בשבי חמאס, שליט חוזר לאט לחיים נורמליים ומקדיש את רוב זמנו כדי להשלים פערים עם חבריו וללמוד על חידושי הטכנולוגיה, אותם נאלץ לזנוח.

רשימת החברים של שליט בפייסבוק נבחרה בקפידה, על מנת למנוע מ"מטרידים" מכל קצות העולם לנהל מעקב צמוד אחריו. עד כה מונה הרשימה כ-17 חברים שמרביתם תושבי מצפה הילה. תמונת הפרופיל של שליט טושטשה במקצת, על מנת ששאר הגולשים ברשת החברתית לא יזהו אותו. את ה"לייק" הראשון שלו, הקדיש גלעד לכתבה שפורסמה בוואלה! ספורט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגיע הזמן שהוא יחזור לשגרת החיים וישלים את הפערים הטכנולוגיים אותם פספס במשך כל כך הרבה זמן". העמוד של גלעד שליט/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הגיע הזמן שהוא יחזור לשגרת החיים וישלים את הפערים הטכנולוגיים אותם פספס במשך כל כך הרבה זמן", סיפר חבר של גלעד שנכנס לאחת הרשימות המבוקשות ביותר ברשת הפייסבוק. "אנחנו מנסים לשמור על דיסקרטיות מלאה בעניין כדי שלא כל אחד ינסה לעקוב אחרי גלעד ומשפחתו. זו הזכות שלו לפתוח דף בפייסבוק ועדיין לשמור על פרטיותו".

חברה נוספת ציינה כי "אין ספק שדף בפייסבוק הפך לחובה בחברה הישראלית ובעולם, לכן, גלעד הרגיש צורך להיות מחובר. אנחנו מקווים שהציבור הישראלי ינהג באיפוק ולא יטריד אותו". אביו של גלעד, נעם שליט הוסיף כי "גלעד כבר ילד גדול ויכלו לעשות את הבחירות שלו לבד. אין לי צורך להתעסק בזה".

גלעד שליט חזר הביתה - כותרות אחרונות:

בכיר באוגדת עזה: "עסקת שליט לא הביאה לרגיעה"
הושלמה עסקת שליט: 550 אסירים שוחררו משטח ישראל
גלעד שליט דיבר פומבית: "שמעתי בשבי על מה שעשיתם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully