וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקר: אפרסם קוד המקור של "נורטון אנטי-וירוס"

14.1.2012 / 21:04

ההאקר, שפרסם כבר השבוע חלקים מקוד מקור של מוצרי חברת סימנטק, איים בטוויטר כי יפרסם את המידע ביום שלישי הקרוב. החברה טוענת כי מדובר בקוד ישן, ומסרבת להגיב מעבר לכך

מלחמות ההאקרים האחרונות נמשכות גם מחוץ לגבולות המזרח התיכון. האקר איים היום (שבת) כי הוא עומד לפרסם בשבוע הקרוב את קוד המקור המלא של תוכנת האנטי וירוס הפופולרית נורטון, המיוצרת על ידי חברת סימנטק. "ביום שלישי הקרוב צפו לקוד המקור של נורטון אנטי וירוס, 1.7 ג'יגה בייט, השאר יגיע אחר כך", צייץ ההאקר "Yama Tough" בטוויטר. בשבוע שעבר כבר שחרר חלקי קוד מקור של מוצרי חברת סימנטק. לטענתו, כל הנתונים נלקחו משרתים של הממשלה ההודית.

חברת סימנטק מסרה השבוע כי האקרים גנבו חלק של קוד המקור, אך הגניבה נעשתה מגורם שלישי, כך שהרשת של החברה עצמה לא נפגעה. סימנטק טענה גם כי הקוד שנגנב הוא בן כמה שנים. דובר החברה, כריס פיידן, סרב להוסיף עוד מידע, "במיוחד ביחס לטענות שמועלות על ידי גורמים אנונימים".

תביעה ייצוגית שהוגשה השבוע בארצות הברית כנגד סימנטק, במסגרתה נטען כי החברה מנסה לשכנע את לקוחותיה לרכוש מוצרים, על ידי הפחדתם ומסירת מידע מוטעה אודות תקינות מחשביהם. סימנטק מסרה בתגובה כי לתביעה אין כל ערך, וכי תגן בתוקף כנגד ההאשמות.

עוד בנושא:
האקרים פרו-פלסטינים פרצו לאתר ישראלי ומאיימים: 'אל תתעסקו איתנו'
הסעודים מודים: האקר ישראלי חשף פרטי אשראי שלנו
ההאקר הסעודי פרסם עוד 11,000 מספרי כרטיסי אשראי ישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully