וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף בשיאו: סופת שלגים בחרמון, גשם בצפון ובמרכז

קובי דוד וקובי מנדל

13.1.2012 / 8:11

ברכבל התחתון באתר החרמון, שסגור עדיין לכניסת מבקרים, נערם השלג לגובה של 80 סנטימטרים. גשם צפוי לרדת במשך כל שעות היום בצפון ובמרכז ובהדרגה הוא יתפשט עד לצפון הנגב

הסערה החורפית נכנסת עמוק לתוך סוף השבוע. בשעות הלילה המשיך לרדת שלג בצפון רמת הגולן ובשל כך נותר אתר החרמון הבוקר (שישי) סגור לכניסת מבקרים. במהלך הלילה התווספו כ-40 סנטימטרים נוספים של שלג באתר, כאשר עד לשעות הבוקר נערם השלג באזור הרכבל התחתון לגובה של 80 סנטימטרים. בחלקו העליון של האתר ישנה סופת שלגים בגובה של 1.1 מטר.

באתר החרמון מקווים כי עם סיום הסערה ניתן יהיה לפתוח את השערים לכניסת מבקרים, אך מזג האוויר הסוער צפוי להימשך גם מחר. שלג צפוי לרדת גם בפסגות הגבוהות של הרי הגליל. בתוך כך, כביש 721 הסמוך לבית אורן נסגר הבוקר לתנועה בשני הכיוונים בעקבות מפולות סלעים, שנגרמו כתוצאה ממזג האוויר הסוער.

מהמשטרה נמסר כי כל הכבישים בצפון רמת הגולן חסומים בשעה זו בשל סופת שלגים המשתוללת באיזור, מעין זיוון וצפונה לכיוון החרמון. מטיילים מתבקשים שלא להגיע בשלב זה למקום.

מהשירות המטאורולוגי נמסר כי הגשם יירד היום לפרקים בצפון הארץ ובמישור החוף והוא יתפשט בהדרגה למרכז ולצפון הנגב. משעות הצהריים צפוי לרדת גשם מקומי בדרום הארץ. קיים חשש לשיטפונות והצפות ויוסיף להיות קר מהרגיל עם רוחות חזקות. כמו כן ייתכן אובך בדרום הארץ.

הטמפרטורות הצפויות להיום: בקצרין מ-4 מעלות ביום עד 10 מעלות בלילה, בצפת מ-5 עד 3, בטבריה מ-13 עד 10, בחיפה מ-10 עד 6, בעפולה מ-13 עד 6, בבית שאן מ-15 עד 8, בתל אביב מ-14 עד 8, בלוד מ-14 עד 8, בירושלים מ- 8 עד 4, באשדוד מ-14 עד 9, בבאר שבע מ-14 עד 6, במצפה רמון מ-8 עד 4 ובאילת מ-18 מעלות ביום עד 8 מעלות בלילה.

הגשם ימשיך לרדת מדי פעם גם במהלך השבת, בעיקר מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. בחרמון ימשיך לרדת גשם קל. בשעות אחר הצהריים הגשם יתמעט והטמפרטורות יהיו עדיין נמוכות מהרגיל. ביום ראשון צפוי לרדת גשם מקומי, בעיקר בצפון הארץ עד שעות הצהריים ובחרמון יוסיף לרדת שלג קל. במקביל הטמפרטורות יעלו.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully